سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم- فاطمه سلام الله علیها وا لها وبعلها- بخش بیست و سوم-چناچه اقایان میخواستند در مقام خلیفه الرسول اعظم صلوالتالله علیه واله والسلم قراربگیرنند باید متعهد به قران وسنت باشند وبر اساس دستورات وفرامیناندو عمل کنند نه براساس تفسیر به رای گه پایمبر اکرم بخوبی وبه درستی انرا تفسیر نموده بودند وانچه درمتن قران وسنت نیامده است از حضرت علی علیه السلام وحضرت الزهرا علیها السلام درخواست کنند- منطق دین وحی است واصولی که لازمه درک خصوصیات خلافت ورهبری است به علت انکه یک امر کلیدی است قران وسنت بخوبی انرا تبین کرده است که مغایر با ان جز خزعبلالت چیز دیگری نیست- وعدم توجه به ان بسیار بحرانی وخطرناک است از داستان فرشتگان گرفته وشیطان تا شخص پیامبر اکرم صلوات الله علیه واله والسلم مداوم خداوند در این مورد هشدار داده است که نمی بایست ازان غفلت شود- بعنوان مثال خدواند به حضرت رسول مکرم صلوات الله علیه واله والسلم داستان حضرت یونس علیه السلام را گوش زد فرمودند- نمیشود در دستورات قرانی کلمات را به دلخواه معنا کرد ویا از فرمانی به فرمان دیگر ی به جای ان فرمان اتخاذ کرد بخصوص در مسائل حیاتی چند ایه برای روشن کردن بنام ایات فرقانی وجود دارد تا ابهام را بخوبی بر طرف کند وهر دستوری در قران قانونمندی خوداش را به خوبی تبین کرده است که از تفسیر به رای جلوگیری شود وسنت هم درتمام موارد حواشی ان بخوبی نورافکنی بر موضوع انداخته است تا تمام زوایای پنهان ان روشن شود- تا از تفسیر اشتباه ویا درک چند وجهی جلوگیری شود- ویا نکات مبهم وپنهان باقی نماند ودر این مورد پیامبر اکرم سعی بلیغ انجام دادند وحتی بیش از حد کفایت روشنگری نمودند- که چناچه افرادی حجت و بینه الهی را نپذیرد باچشم باز باشد که خود عمدا چشمانش را بسته باشد نه انکه درکوری وکری باقی مانده باشد قران بخوبی خاطر نشان میکند که از اغاز خلقت انسان تا پایان این جهان اولیا ورهبران الهی قبل از بعثت انها مشخصات انان معرفی وبه خوبی تشریح شده اند وجای ابهامی وجود نداشته است وعدم شناخت انان به هردلیل بعلت امراض سیاسی وبازی های شیطانی بوده است- ودراین امر خطیر اجازه هیج نوع اراده ازاد وانتخاب دلخواه داده نشده است وجائی برای تفسیر شخصی وایجاد بدعت نیست وقران هم یک نوع بیشتر نیست که ایجاد سر دگمی کند ومسلما یک فتوا وجود داشته است وپیامبر اکرم صلواتالله علیه واله والسلم مداوم این تذکر راداده است که اراده الهی با فرد علی علیهالسلام وبه همین دلیل است که برخلاف دستورقران که بیعت اجباری نیست اولین فردی که اجبارا دست بسته با زور وغضب به سقیفه بنی ساعده بردن شخص علی علیه السلام است واولین فردی که مورد شتم وضرب قرار گرفت حضرت الزهرا علیها السلم والها وبعلها است- ادامه دارد


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3