بسم الله الرحمن الرحیم- پانصد گم شده لبنان دارد-
بسم الله الرحمن الرحیم-افتاب درمصاف- شب اسمان مسلمانی دراوج تاریکی شهاب میخواست- روح های مرده تک نوازحیات دستجمی جاودان میخواست- در دام خیال مانده درجسجوی چراغ درخاک-چون ربات گشته درسیر کفش وکیف دغل وحرام ناب- اینچراغ از از گرفته نور ازخاندان کهکشان- این عجاز رخمیدهد ازگنچ باقیه بی انتهای دادار روزگار-جاریشدن تاریکهای درسیلاب جرم وجنایت کودکان غرب- - تاببیندروی زیبای مردی ازتبارحق- غفلت و دشمنی لجاجت سرکشی نافرامانی حق- در روزبرزخ فشارفطرت عریان -شده ازبرای سیه ر وزی ناحق دربان مدینه علم- شمشیرزبان علی علیهالسلام درکام خطبه سجاد درصحنه راهپیمانور ازخودگشته درجهاد مستضعفان-دراوج سردگمی ناباوری- درخواب وبیداری درمه ودود اشنایی میاید باپرچ نصرالهی دراوج گمنامی
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-باتبریک صادقانه به رهبر معزز ومکرم که بسیارهوشمندانه که باور اش سخت است تحریکات رزمی فلسطین برعلیه کفرمسلح حربی- جوابی دقیق به تاریخ داد انچهره بزک شده وترینشده کفر صیهونیستی و نفاق غربی وشرقی برملا شد که دیگر نمیتوانند انرا پوشش بدهند- خودرا درقیافه صلح طلب وپیمان دار مطرح کردند ومداوم مسلمانان افرادی ضد صلح وضد پیمان ونیمه وحشی قلم داد کردند- امروزه بهخواست الهی و درخواست امامالزمان علیه السلام جریان بخوبیپیشرفت واقمار غرب با غربدرحال زاویهگرفتن هستند وسازمان ملل متحد گیچ کردند و لال شدن – میداند تا اینرجاین نفاق است کاری ازپیش نمیبرند ومقصر ابرقدرتهای شیطانی هستند- خیلیسعی کردن کهکشورهای غربی سیاسی نشوند وهمینطورجهان سوم وانقلاب ضد دمکراسی وپیشرفت میدانستند که برای پیشرفت انقلاب سممهلک است وامروزه برعکس شده است-هرکس انقلاب راستین نکند درسیاه چالهغرب مدفونمیشود وازکارخود اشکتماسح میرزیند ونمیدانندچگونه توچیه کنند تنها حرف منطقی انها نژادپرستی است ومردم کشورها درحال بیداری استمداوم رهبران مستحکم واگاه وهوشمند مچهز به قوانین طلایی اسلام روی کارخواهندامد و ارام ارام حکمت الهی تجلی خواهد کرد وظیفه انسانی والهی ان است که سینه خیزهم شده است در یخبندان بزیر این پرچم بیایند وانرا هرچه بلندتر بذافاشته بکنند که خواست الهی هم همین است انشاالله
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-جناب اقای زلنسکی راس حسینی رحمت اللهعلیه واله والسلم باشید مانند حضرت ابراهیم بت شکن وبدنبال امت واحده ابراهیمی باشید اگر یک روحیازخداوندمنان درحد خداوندمنان چکیده شده است وچکیده شده است نازل شده است روح خدای حضرت مسیح گشته است مسلما زودتر برای شما رخ داده است-حال درملکی که خداوندمنان به شما داده است-مسائلی رخ داده است- دروغ نگوید با تدبیرعق انرا حل کنید- مردمان را تحقیر نکنید- که همه مردم جهان ازشما بترسند-و همه به شماماحق شوند- درمقابل دستورا پیامبران صلواته اللهعلیهم الاجمعین خاضع وخاشع شوید- خداوندمنان به شما نیکویهای فروان کرده است شاکرباشید-سفره احسان خداوندمنان درهمهحا گسترده شده است بخصوص برایشما- تداوم وتواتر احسان او که از ااطه افکارما خارج است- بایدسپاس گگذاری وتشکرکرد برنعمت ا کهسبب دوام ومزید ان قرار دادهشود—ایمان واعتقاد لفظی نیست- ذکهمثلا شهادت میدهم معبودی جز اللهنیست- واویکتا وبیشریک است البته شهادت به وحدانیت خداوندمنان بسیار خوب است ولی بهشرطی حقیقت داشته باشد واخلاص داشته باشد کهتوحید ناب مطابق فطرت وعقل است ونورخدایی میاورد ئگرنه فطرت خراب میشود وعق بکنار میرود وتاریکی میاید ولی فرد ودراگول میزند هیچ مخلوقیعلم وقدرت الهیراندارد وخداوند دیگری هم نیست- وهیچونه تقلیدی درخلقت نیست وهمهاش ابتکارخاص الی است وعلم درانهم خاص الهی است وجزپیامبران صلواته الله الاجمعین-درک هستی انسان وجهانرانمیکنند-و با ابداعات وعلم بشری تفاوت زیادی دارد-لذا کارابدست رهبران مذهب الهی دهید ودرکتب یهودیت ومسیحیت نکات جالبی است ودراسلام امامان پاکحقایق بسیارشگرف وکارساز موجود است استفاده کنید انشااللهبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-جناب اقای زلنسکی راس حسینی رحمت اللهعلیه واله والسلم باشید مانند حضرت ابراهیم بت شکن وبدنبال امت واحده ابراهیمی باشید اگر یک روحیازخداوندمنان درحد خداوندمنان چکیده شده است وچکیده شده است نازل شده است روح خدای حضرت مسیح گشته است مسلما زودتر برای شما رخ داده است-حال درملکی که خداوندمنان به شما داده است-مسائلی رخ داده است- دروغ نگوید با تدبیرعق انرا حل کنید- مردمان را تحقیر نکنید- که همه مردم جهان ازشما بترسند-و همه به شماماحق شوند- درمقابل دستورا پیامبران صلواته اللهعلیهم الاجمعین خاضع وخاشع شوید- خداوندمنان به شما نیکویهای فروان کرده است شاکرباشید-سفره احسان خداوندمنان درهمهحا گسترده شده است بخصوص برایشما- تداوم وتواتر احسان او که از ااطه افکارما خارج است- بایدسپاس گگذاری وتشکرکرد برنعمت ا کهسبب دوام ومزید ان قرار دادهشود—ایمان واعتقاد لفظی نیست- ذکهمثلا شهادت میدهم معبودی جز اللهنیست- واویکتا وبیشریک است البته شهادت به وحدانیت خداوندمنان بسیار خوب است ولی بهشرطی حقیقت داشته باشد واخلاص داشته باشد کهتوحید ناب مطابق فطرت وعقل است ونورخدایی میاورد ئگرنه فطرت خراب میشود وعق بکنار میرود وتاریکی میاید ولی فرد ودراگول میزند هیچ مخلوقیعلم وقدرت الهیراندارد وخداوند دیگری هم نیست- وهیچونه تقلیدی درخلقت نیست وهمهاش ابتکارخاص الی است وعلم درانهم خاص الهی است وجزپیامبران صلواته الله الاجمعین-درک هستی انسان وجهانرانمیکنند-و با ابداعات وعلم بشری تفاوت زیادی دارد-لذا کارابدست رهبران مذهب الهی دهید ودرکتب یهودیت ومسیحیت نکات جالبی است ودراسلام امامان پاکحقایق بسیارشگرف وکارساز موجود است استفاده کنید انشاالله
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- منبع کتاب اسما وصفات حق-حضرت استادمعزز ومکرم وعارف تمام- دکتر غلامحسین ابراهیمی- دینانی رحمت الله علیه صفحه 18 کتاب درباره نظریه عارف معروف صدرالدین قونوی- درکتاب مفاتیح غیب الجمع والوجود عنوان بسیار جالب است بحث این است کهم جودی خلق میشود در ذات الهی چه مسیری راطی میکندان مسیر علم غیب است ولی معتقد استکه از خصوصیات موجودات میتوان کلیدهای بدست اورد که تاحدی ان مسیررا درک کرد- اسما صفاتی است که درقران امده است ودراحادیث هم زیادمطرح شده است وصفات میتوان از مخلوق بدست اورد- ومسلم است ترکیب صفات مخلوقات میسازد مثلاچشم یک صفت دارد وگوش یک صفت دیگری د ارد رنگ یکصفت دیگری دارد وغیره- این مسیر خلقت بهپنچ قسمت تبدیل میکند قران یک ایه دارد قل کل یعمل علی شاکلته یعنیپیامبراکرم صلواته الله علیه بگو ههرانسانی براس شخصیت روانشاسی وجامغه شناسی خود عمل میکند انچه بهان علاقه دارد ویامیخواهد انطورباشد- بهصطلاح خاری اگو .یاسلف- والبتهبرای موجودات دیگرهم معنامیدهد ولی ایه برای فرعون امده است- درنتجه اعمال نمیتواندبرخلاف باطن فرد باشد-هرگزضد ونقیض خودرا نتچه نمیدهد--- اول اجتماع نسب-یعنینسبت اسمای ثمرات دارد یعنی صفات خاص جمعمیشوند یکنتچه میدهند در ذات الهی که عبارت است صور حقایق درعلم حق تبارک وتعالی مرحلهاول 2- اچتماع حقایق یعنی اجتماعموجودات ومعانی ثمرات یانتجه ا دارد کهصور ارواح متعین راتشکیل میدهدا یعنی اینموجودات درذات الهی بصورت ارواح متعین هستند مادیت وجودندارد-ارواحی همهابعاد اش رادارااست بصورماکت در ماییات -3- اجتماع ارواح ثمراتی دارد کهصور عالممثالی وصوراحسام بسیطه غیرعنصری راتشکیل میدهد مانند فرشتگان- کلکهعرش اورده است بایدصاحبانحفظ عرش باشند عرش یعنی کل موجودات دریک قاب خداوندمنان درعرش ذ یک نور خاصی بسیارزیبا وجذاب است وازداخل ان بافرشتگان عرشی صحبتمیکندکه اینها موجودات داخلعرش نگهبانی و کارهای دیگری انجامیدهد وکرسی هم بعضیهامعتقد هست فرشتگانی که داخل عرش نیستد وکرسی بزرگترازعرش است-رالبته اجسام بسیط عنصری نیزاز ازثمرات اجتماع ارواح است که میتواندجن یامجودات یگری—4 اجتماع اجسام بسیه ثمراتی را بدنبال دارد کهصور مولدا را تشکیل میدهد میتوان انسان وحیوانات وگیاهان وغیره باشند و پنچم انسان زیاد بیان نکرده است چون مشکل استاز جهتی ان چهارطبقه درخدمت انسان هستنولی درنتجه مخلوق صادراول هستند ازجهتی ای شخصیتالهی نزدیک هستند ازاد و وازبیشترین صفات استفاده شده است- حال شما انسانم نافق وفدای نگاهکنید درچه مفلوکیت وحدودیت ودرچه تنگناه بهانسانتوجه میکنند
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- منبع کتاب اسما وصفات حق-حضرت استادمعزز ومکرم وعارف تمام- دکتر غلامحسین ابراهیمی- دینانی رحمت الله علیه صفحه 18 کتاب درباره نظریه عارف معروف صدرالدین قونوی- درکتاب مفاتیح غیب الجمع والوجود عنوان بسیار جالب است بحث این است کهم جودی خلق میشود در ذات الهی چه مسیری راطی میکندان مسیر علم غیب است ولی معتقد استکه از خصوصیات موجودات میتوان کلیدهای بدست اورد که تاحدی ان مسیررا درک کرد- اسما صفاتی است که درقران امده است ودراحادیث هم زیادمطرح شده است وصفات میتوان از مخلوق بدست اورد- ومسلم است ترکیب صفات مخلوقات میسازد مثلاچشم یک صفت دارد وگوش یک صفت دیگری د ارد رنگ یکصفت دیگری دارد وغیره- این مسیر خلقت بهپنچ قسمت تبدیل میکند قران یک ایه دارد قل کل یعمل علی شاکلته یعنیپیامبراکرم صلواته الله علیه بگو ههرانسانی براس شخصیت روانشاسی وجامغه شناسی خود عمل میکند انچه بهان علاقه دارد ویامیخواهد انطورباشد- بهصطلاح خاری اگو .یاسلف- والبتهبرای موجودات دیگرهم معنامیدهد ولی ایه برای فرعون امده است- درنتجه اعمال نمیتواندبرخلاف باطن فرد باشد-هرگزضد ونقیض خودرا نتچه نمیدهد--- اول اجتماع نسب-یعنینسبت اسمای ثمرات دارد یعنی صفات خاص جمعمیشوند یکنتچه میدهند در ذات الهی که عبارت است صور حقایق درعلم حق تبارک وتعالی مرحلهاول 2- اچتماع حقایق یعنی اجتماعموجودات ومعانی ثمرات یانتجه ا دارد کهصور ارواح متعین راتشکیل میدهدا یعنی اینموجودات درذات الهی بصورت ارواح متعین هستند مادیت وجودندارد-ارواحی همهابعاد اش رادارااست بصورماکت در ماییات -3- اجتماع ارواح ثمراتی دارد کهصور عالممثالی وصوراحسام بسیطه غیرعنصری راتشکیل میدهد مانند فرشتگان- کلکهعرش اورده است بایدصاحبانحفظ عرش باشند عرش یعنی کل موجودات دریک قاب خداوندمنان درعرش ذ یک نور خاصی بسیارزیبا وجذاب است وازداخل ان بافرشتگان عرشی صحبتمیکندکه اینها موجودات داخلعرش نگهبانی و کارهای دیگری انجامیدهد وکرسی هم بعضیهامعتقد هست فرشتگانی که داخل عرش نیستد وکرسی بزرگترازعرش است-رالبته اجسام بسیط عنصری نیزاز ازثمرات اجتماع ارواح است که میتواندجن یامجودات یگری—4 اجتماع اجسام بسیه ثمراتی را بدنبال دارد کهصور مولدا را تشکیل میدهد میتوان انسان وحیوانات وگیاهان وغیره باشند و پنچم انسان زیاد بیان نکرده است چون مشکل استاز جهتی ان چهارطبقه درخدمت انسان هستنولی درنتجه مخلوق صادراول هستند ازجهتی ای شخصیتالهی نزدیک هستند ازاد و وازبیشترین صفات استفاده شده است- حال شما انسانم نافق وفدای نگاهکنید درچه مفلوکیت وحدودیت ودرچه تنگناه بهانسانتوجه میکنند
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-خدا نور آسمانها و زمین است. مَثَل نور او چون چراغدانی است که در آن چراغی، و آن چراغ در شیشهای است. آن شیشه گویی اختری درخشان است که از درخت خجسته زیتونی که نه شرقی است و نه غربی، افروخته میشود. نزدیک است که روغنش -هر چند بدان آتشی نرسیده باشد- روشنی بخشد. روشنی بر روی روشنی است. خدا هر که را بخواهد با نور خویش هدایت میکند، و این مَثَلها را خدا برای مردم میزند و خدا به هر چیزی داناست. -بعضی دوستان اعتراض کردن در مقاله درقبل برای خداوندمنان از اصطلاح ادراک استفاده کردند که شبیه انسان میشود بهتراستکه از اصطلاح علم استفاده شود—تانیاد گره از کارجهان وا نشود- تانیاد غم دوران زدل ما نرود – تانیاید فرج شیعه میسر نشود- بعضی ها معتقد هستند نور یعنی -هدایت- بشر درتمام افعال خود ازابتدای به بهسمت غایت ویا مقصد حرکت میکند ودر اصطالاح قرانی راه وصراط وسبیل رامطرح کرده است چه درغرب وچه دراسلام تحقیقات را مانند راه میدانند-مثلا قایقی از بندری بهبندر ی دیگر میرود- اینراه باید شناخت- خداوند فرموده است که اول صفتی که خلق شد عقل بود -اول ماخلق عقل پس اینراه باعقل باید شناخت- دوم خداوندمنان فرماید این راه مشیت دارد یعنی مکتب دارد قوانین واحکام خاص دارد- پس مخالف مکتب سئوالی ازخداوندمنان نکنید فرموده است اول ماخلق الله المشیته باز حکمافرمودند مشیت – با علم یکسان است پس انشاالله یعنی خواست الهی براساس مشیت استکه زمانمند وزمانداراست- پس سیر الهی در هستی خاص دارد قوانین درحینسیر دارد- فرموده ماشاالله کان- ویامالم یشا یکن – مکتب اجازهمیدهد ومکتب اجازه نمیدهد- این اجازه ازدرو ندریای علم بیرون میاید- ذات الهی محیط است برکلهستی وانسان درشناخت هستیخودمحاط است استشخیص دقیقازخودنداردپست لذا هدایت مخصوص الهی است تبلیغ متعلق به بشریت است-خداوندنور اسمان وزمین است نورراعلم گرفتندپس بههستی علم دارد- اما این نور از چراغ دانی بیرون میایدمثل چراغمعمولی دوتیکه است بخشظرفذ ماده سوختیمیفرماید روغن چون روغن زیتون روشن وشفاف است بقدری اماده اشتعال است کهکبریت نمیخواهد این برمیگرد به علم حضرت فاطمه سلام اللهعلیها نقش زنان رامشخص میکنندشعله امامان پاک استبانورانها هرکسرابخواد نورانی میکند وهرکسرابخواهد درتاریکی قرارمیدهد