در صورت تهدید موجودیت ایران، دکترین هسته ای ممکن است تغییر کند
مشاور رهبر انقلاب اسلامی به رسانههای خارجی گفت: در صورت تهدید موجودیت ایران ممکن است به سمت تغییر دکترین هستهای سوق داده شود.
کمال خرازی، مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در گفتوگو با الجزیره گفت: ما تصمیمی برای ساخت بمب هستهای نداریم، اما اگر موجودیت ایران تهدید شود، چارهای جز تغییر دکترین نظامی ما وجود نخواهد داشت. پنج شنبه.
رسانههای داخلی ایران گزارش دادند: در صورت حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هستهای ما، قدرت بازدارندگی ما تغییر میکند.
خرازی همچنین در پاسخ به سوالاتی درباره جنگ غزه گفت: رژیم اسرائیل با یا بدون توافق با جنبش مقاومت حماس به تجاوزات خود ادامه خواهد داد.
وی درباره موافقت حماس با پیشنهاد قطر و مصر برای دستیابی به آتش بس گفت: حماس می خواست حسن نیت خود را نشان دهد، اما شما شاهد بودید که رژیم اسرائیل در پاسخ به حسن نیت حماس، استفاده از زور را انتخاب کرد.
MNA/6101236
کد خبر 214922
ر
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-برگرفته از کتابخاطرات سفیر- خانم نیلوفر شادمهری بسیارکتاب جالبی است نکات ارزنده زیاد دارد-من کاری به اروپا ندارم سگ اش میرزد به دین اقایان اسلامی من جمله الجزایر- اولین بار صاحب کامپوتر شدم یکیارمنسبوین که استاد دانشگاه است واز دانشگاه امام صادق علیه السلام دکتری گرفته وبه حق یک نابغه استنزد من امد که شا روش چت را بشما یادمیدهم شما سعنی کنید اول استفاده کنید ولو یکنفر به حرف شما درباره اسلام شیعه گوش کرد کافی است چت شروع شد یک نام یک دختر خانمی به عربی بود ایشان راباز کرد ایشان دخترخانم ود اهل الحزایر بود ورشته زبان انگلیسی میخواند- ایشان نوشت خودرالطفامعرفی کنید ان دختر خانم پاسخ داد بعد ایشان چنین نوشت- وماهم خودمان راه ممعرفی کردیم نوشت دین شما چیست- ایشان مفصل اب وتاب داد- ایشان جواب شما مسلمان هستید¢¢ سلام علیک نکردید-حدیث است هرکس اول سلام نکرد به اواعتنایی نکنید پاسخ دادیم درست است ماهم همین حدیث داریم ولی چت اینطوری است- ایشانگفت من به پدرم گفتم از اینکه من دختر هستم ناراحت نباشد ومانندپسران شیعه خواه کشت که دردنیا واخرت سرافراز باشی پرسیدیم پدرشما چکار است گفت قاضی است وچت تمام شد برای من اگرعربستان بود مسئله نبود-من الجزایر خیلی پیشرفته حساب میکردم حال دراین کتاب تقل قول میکنم اقای ریاض ازالجزایر که درشته دکتری است میگوید امام الزمان کیست مننامشارالان میشنوم وفقط حضرت مسیح برای نجات بشرمیاید؟؟ - قران میفرماید روزی پیامبر اسلام صلواته الله علیه واله والسلم رفتند به نزدیک یکمحل که اب داشت داشتند زمین را برای کشت امده بکنند حضرت روی سنگی نشستند وقران بلند خواندند افرادای امدند گوش کردند وگاو هاهم امدند وانها هم براساس غریزه گوش کردن خواندن قران تمام شد انها رفتندسرکار خود یکی را پیامبراکرم صلواته الله علیه والسلم صدا زد وپرسید ازقران خواندن من چی فهمیدی گفت هیچی- خداوندمنان پیامبراکرم صلواته الله وعلیه والسلم دلداری داد اینها به همان اندازه گاو میفهمند ناراحت نباش درواقع خداوندمنان نظر اش این بود بقول حضرت ایت الله عزیز مرحوم حائری شیراز ی مغزانان تارعنکبوت گرفته است وخداوندمنان ان تارعنکبوت راپاک سازی میکند ویا به موقع انهاراحذف میکند وکسانی انها را بدینجهت سوق دادند وبه انها یاری میرسانند بعد دشمنان یک دیگر میشوند ومزد انهارامیدهند ودرحدیث که دراین باره زیادداریم امام صادق علیه السلام میفرمایدازانها دوری کنید وازعذاب برای انها ناراحت نباشید ادامه دارد
بسم الله الرحمن الرحیم- به سایت www.pichak.netبروید وفال بگیرید-چوشمع-
در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع ، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع
روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست ، بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع
رشته صبرم به مقراض غمت ببریده شد ، همچنان در آتش مهر تو سوزانم چو شمع
گر کمیت اشک گلگونم نبودی گرم رو ، کی شدی روشن به گیتی راز پنهانم چو شمع
در میان آب و آتش همچنان سرگرم توست ، این دل زار نزار اشک بارانم چو شمع
در شب هجران مرا پروانه وصلی فرست ، ور نه از دردت جهانی را بسوزانم چو شمع
بی جمال عالم آرای تو روزم چون شب است ، با کمال عشق تو در عین نقصانم چو شمع
کوه صبرم نرم شد چون موم در دست غمت ، تا در آب و آتش عشقت گدازانم چو شمع
همچو صبحم یک نفس باقیست با دیدار تو ، چهره بنما دلبرا تا جان برافشانم چو شمع
سرفرازم کن شبی از وصل خود ای نازنین ، تا منور گردد از دیدارت ایوانم چو شمع
آتش مهر تو را حافظ عجب در سر گرفت ، آتش دل کی به آب دیده بنشانم چو شمع
تعبیر: ?در راه مقصود آرام و قرار خود را از دست داده ای. کمی صبر و اراده ای قوی، مشکلات و سختی ها را بر طرف می کند. با کسی که تو را دوست دارد با غرور و تکبر رفتار نکن زیرا در صورت از دست دادن او دچار حسرت و ندامت خواهی شد.
ر
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-نظریات شخصی است- اخیرا مسائل ل راجع به هواپیمایی بواینگ مطرح میشود که مدیریت خوبی ندارند-مدتها است که میل لنگبوئینگ میگویند مسئله دارد درحالیکه جتهای جنگی که بوئینگ میسازد هنور ایرادی نگرفتند -پس احدی قلابی است-مدیریت قبلادردست شرکت احتمالا نورث وست الکتریک شیکاگوبودکه بعللی به ورشکستگی رسید وکارهابرای کارگران سخت شد تنگستن یک فلز سمی است زمانی لامپ میترکد نباید تامدتی تزدیک شد وهوا راباید به سرعت تخلیه کرد واین وارد فاضلاب میشد وکارگران بسختی این فاضلاب را لا روبی میکردند گروهی روی ان کارکردند واین شرکت اول درجهان کردند که مدیریت انجا مورد الگو برداری برا ی جهان شد بعد نوبت بواینگ شد رکورد زد سرانجام به دقیقه رسید درساخت ومونتاژ رسید ومدیریت بواینگ درتمام ابعاد الگو شد هنوز شرکت دیگری ویا دانشگاه روش بهتری را مطرح نکرده است دلائل زیادی میتواند تاحدی مسئله راتوجیه کند اول بخش هواپیمای جنگی ساختند قیمت کارگران بیشتر است ومدتها است قیمت هواپیما اضافه نشده است- بواینگ از افتخارات ملی امریکا است وخراش میرود پول های بالاعوض بگیرد ودرضمن شرکتهای رقیب هممیخواهند اجازه داده شود وارد ساخت ورقابت باشند که اجازه داده نمیشود وقیمت هواپیما مثل سابق رشدی مطلوب ندارد عومالی ایجاد شده است این بازی درست شود که کنگره کمک های به بواینگ بکند
بسم الله الرحمن الرحیم-عشق من درپهنه سوختن کییلیر اپ شده - لمعه ای ازنور غدیرگرفته فنیشید ا پ شده
- شیخی از دایره امکان امد بوجود درس ناخوانده فنیشید اپ شده- ریش خودراحنایی کرده تسبیح بدست ذکر الله گفته کییلیر اپ شده- درک من ازشیخ حنایی چون طفلان گرزپا شده- شاید روزی عقل از المسی ازیوم غدیر کیلیر اب شده-فینیشد اپ ختم درکمال وتمام کیلییر اپ شعله اتش بهحد سفیدی برسد که منظور سرخ شدیدشود شاید ازنورخورشید گرفتن که دراوج حرارت زمین راسفید میکند
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- انتزاع از نزع یعنی جدا شدن مثل برگ را ازدرخت جدا کنید وبه حالت مرگ هم گفته میشود یعنی درحال جداشدن ازدنیا است- فعلا بدانید انتزاع یک کلمه معنایی است- ودرک روحی میخواهد که به ان شناخت میگویم ومتافیزیکی است در فلسفه- که کار روح است نهجسم ولی مقدمات جسمی میخواهد- انسان ازدوقطب متضاد هم روح وجسم به یک هماهنگی بسیارپیشرفته نایل میشود دراروپا میگفتند نمیشود دوقطب متضاد به یک هماهنگی برسد لاجرم روح هم مادی است جنا اقای من دوبیران درثر اعصاب مغزی دردیدن شی اندیشه رابوجود میاورد-چرامیگیویم این برگ درخت نارنج است- تمم برگهای چندین درخت نارنج میکنیم وخصلت رنگ سبز انرا مشخص میکنیم امروزه با دستگاه طیف سنج فرکانس رنگ سبز برگ درخت نارج عدداش مشخص میشود یعنی ان فرکانس را تهیه کنیم برپرده بیاندازیم-رنگ سبز برگ درخت نارنج رانشان میدهد از این طریق است ماهواره های اکتشافی اجسام کرات رامشخص میکنند- اینخصلت برگ سبز در اجزای مختلف ازلحاظ اندزه برگ وشکل برگ وضخامت برگ وغیره میشود اجزای برگ دریک دامنه بدستمیاید که ازفلانمقدارتافلانمقدراست به اینخصوصیات میگویم کهمتعلق به برگ نارنج است به این عمل گفته میشودانتزاع کردن- درمکتب دکارت جسمیت یعنی وجود انسان یعنی روح بعلاوه جسم ولی درمکتب کانت جسمیت یعنی جسمیت بدون روح- جناب درکارت میفرماید در روح نمیشود شک کرد چرا درک متعلق به روح است روح نباشد درکی نیست ولی درجسم میتوان شک کردنه اینکه جسمنیست بلکه انطور که میبینم میتواندنباشد همه فیلسوفان به روح معتقد هستند اکنون قبول کنید که علم وشناخت خصوصیات مادی ندارند- وجسم ثابت نیست ومداوم درتغیر است پس زمانی ومکانی است مداوم از بالقوه به بالفعل تغیر میکند یک مدتی دخترخانم نمیتواند نطفه درست کند واقا پسرهم نمیتواند نطفه درست کندوپس از مدتی ارگانهای مختلفی درپسرها نطفه درست میکند اخیر گفته اند پروستات بزرکتر نطفه درست میکند یعنی ازمواد غذایی که انسان میل میکندارگانهای دربدن انسان ازمواد غذایی نطفه درست میکند پس از ترکیب دو نطفه انسان متولدمیشود چون بالفعل شد-ولی هم اکنون قبول کنید روح خلق الساعه است یک دفعه کامل میشد وکامل شده خلق میشود روح رانمیتوان دید - وفقط افعال انرا میتوان درک کرد زمانی که ان افعال درروح ظاهرشوند چون افعالی هم دارد که درروح ظاهر نمیشود-مثلا فرد درخواب حرکت میکند ولی خوداش انرادرک نمیکند- بهاین عمل روح سباجکتیو میگویند یعنی فاعل حرکت لی بهماده ابژکتیو میگویند یعنی قابل دیدن وحس کردن وظاهرشدن هستند فردی انگور در اب حوض گذاشته است سن بالا است مثل ماشینی که سالم است ولی باطری ضعیف خاموش وروشن میشود سلولهایمغزی قدرت اش کم شده است ولی روح درحدی که رشدکرده است هست یک وانت میوه فروشی میاید زنگ میزند انگور میخواهید یک دفعه ایشانمتوجه میشودکه انگور درحوض است بحثمفصل دارد که روح تاحدی توسط قانون تداعی کار میکند بوعلی سینا بیان کردند هر روحی ظرفیتی دارد ظرفیت زیادنمیشود پساز مدتی ان روح ازبدن کناره میکند ویک روح دیگر که ظرفیت بیشتر دارد وارد بدن میشود ولی اطلاعات روح قبلی به ان منتقل میشودجناب ملا صدر این تئوری راقبول نکرد چون روح رافرد درقران یکی میداند میفرماید خداوندمنان میتواند ظرفیت روح راکم ویا زیادکند علامه محمدتقی جعفری رحمت االله علیهمیفرماید روح مانند گل ازغنچه به بازشدن سیر میکند ومیفرماید حدیندارد ومیزان رشدان بستگی به خداوندمنان دارد- زیرا افراد دربهشت درجات دارند ولی هردرجه تابینهایت میتواند رشدکند ولی نوع رشد فرق دارد-ادامه دارد
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- اما م الراحل- قیامی چون حضرت ابراهیم علیه السلام انجام داد- ودست طاغوتیان را ازسرمردم ایران کوتاه کرد- غرب وشرق رمخالفت کردند وبرچسب های زدند- که ایشان بعلتانکه رضاشاه جد ایشان را شهیدکرده است وانگلیسی ها رضا شا را اوردند وحمایت کردند وبعد غرب وشرق ایشانمیخواهد انتقام بگیرد جهان سوم حق انتخاب ندارد وحق اعتراض ندارد وبایدمطیع باشد زیراخلیفه واقعی مسلمانان انها هستند- واهل ستن را بعضی ازانها بعنوان انکه ایران مرتد ومنافق وطاغوتی شده است کیش کردند که واردجنگ با ایران شوند قران پیشگویی کرد که دراینده دین راشقه شقه میکنند وهرکس به مذهب خود میبالد ودرقیامت بیانمیکنند ما برحق بودیم وخداوندمنان اشکارمیکند کهانها حقرا میشناختندولی عمل نکردند وعذری هم پذیرفته نمیشود-به جهنم ارسال میشوند یک نمونه نماز تراویح است نما تراویح نمازی است که در زمان حضرت ابراهیم علیه السلام عمل میشد وتازمان مکه ومدینه هم وجود داشت وجزو نمازهای مستحبی شد تا دستور امد که دیگر نماز مستحبی نیست وقوانین نماز مستحبی تغیرکرد اولا فردا است یعنی فردیراست جمعی نیست وهرجا میشودخواند وزمان خاص ندارد حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم هیچ منافقی را گردن نزد حتی ان افرادی که درجهت کشتن حضرت صلواته الله علیه واله والسلم-مبادرتکردند ولی قبلا حضرت جبرائیل علیه السلام پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم راخبردارکرد و انهانتوانستند موفق شوند- تحقیقات نشان میدهداقایان بشدت ازامویان میترسیدند وسیاست دست معاویه وعمروبن عاص بوده است هرچه عمروبن عاص میگفته است باید اجراشود لذا عمروبن عاص بهاقایعم گفتند خودرامیرالمومنینخطاب کن وماهم قبول میکنیم که جزومومنین هستیم وشما ریس ماهستید تا علی علیه السلام تضعیف کنیم وبرگرده انهاسوارشویم- وایشان نماز تراویح را احیا کرد تامردم رادرمقابل حضرت علی علیه السلام قراردهد اگرکارانها غلطبوده است پس انها اهل جهنم هستند واز اجدادخود دفاع کنید- جنابعمر بااین حیله که خلیفه حق دارد استنباط کند نماز تراویح را دوباره برپا کردنوبت به خلافت حضرت علی علیه السلام رسید ونماز تراویح امام صلواتهالله علیه واله والسلم ردکردند ولی مرم قبول نکردندوگفتند احدادما اهل جهنم میشوند وفتوا اقای عمر چنان باید باشذد برخلاف دستوراقای عمر بایدازحضرتعلی علیه السلام تبعیتمیکردند ولیامویان مردم رافریب دادند که حضرت متوجه شود درحقیقت رهبری با کیست-