سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

ر میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند(و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. *
****************

سلام خدا بر شهیدان و بر امام شهیدان(ره) ، درود بر قهرمانان هفته دفاع مقدس و هشت سال جنگ حق بر علیه باطل، سلام بر سبکبالان عاشقی که جوانمردانه تا آخرین نفس بر سر عهد و پیمان خود ایستادند و رهبر خود را تنها نگذاشتند. سلام بر آنها و بر همه پیروان راستین آنها.

ای شهیــدان عزیز! حرامیان بر گنجینه ارزشهایمان طمع کرده اند و فتنه سازان در مسیرمان غبار افکنی می کنند تا در طوفان فتنه ها سر از بیابان در آوریم و اسیر چنگال های نا اهلان ونامحرمان گردیم.

ای پاک بـــازان مخلـــص ! دست های پاک و نورانی خود را به سمت ملکوت اعلی بگشایید و در حق ما دعا  کنید تا راه راگم نکنیم و تا آخرین  جرعه های خون قلبمان به ارزشهای اسلام وانقلاب  اسلامی وفادار بمانیم.
ما امروز نگین درخشان  ولایت را با جان و دل در بر گرفته ایم و بوی جان  افزای حضرت ولی عصر ارواحنا فداه
را از وجود پر برکت رهبر عزیزتر ازجانمان استشمام می کنیم و با نور هدایت ایشان ، حجاب های تاریک غفلت و جهالت را در می نوردیم و بت های  رنگارنگ فتنه و نیرنگ و توطئه را سرنگون می سازیم. دعایمان کنید تا در جهاد کبیر نیز موفق باشیم و زیر بار ننگ  وذلت تبعیت از کفـــار و دشمنان قسم خورده اســـلام و انقلاب نرویم .


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- خیمه شب بازی  هلند برای سرنگونی هواپیمای مالزیائی- نظر حقیر این است- که غرب چون تجربه ایران را داشت- خواست این تجربه راهم در اوکراین انجام دهد وبا سرنگونی این هواپیما روسیه را وادار به عقب نشینی کند- اخیرا  شاهدانی پیدا شدند که بیان کردند که شاهد یک موشک کش بوک بودی که از روسیه وارد اوکراین شد؟؟ ودر جای خاصی ایستاد- اولا چرا تا به حال این شاهدان خفقان گرفته بودند اخیرا این مطالب را بیان میکنند- دوم هواپیما تغیر مسیر ناگهانی بدون علت کرده است وعلت ان وجهات انرام ضد ونقیض بیان میکنند- یک دفعه میگویند از هواپیمای جناب ریس جمهور محترم روسیه اقای پوتین دور شده- یک دفعه میگویند نزدیک شده از کجا موشک انداز یکه از روسیه امده بود میدانست هواپیما تا تغیرات میشود ودرست درنزدیک هدف در کمین گاه  قرار میگیرد؟؟- من شخصا تیمی از بچه هارا ازبوستان تا اخر خط جنوب توری را میبردم-دربوستان یک هواپیمای جنگی شیرجه میزند ویک نوجوان بیسجی کنار رودخانه با موشک دستی به سمت پرتاب میکند موشک اصابت میکند- ته هواپیما سالم بود یک میلنگ بزرگی دارد که از جلو  دم را هدایت میکند این میلنگ سالم بود وسط این میلنگ یک بربلینگ دارد این هم سالم بود من از جناب سروانی درخواست کردم که لاشه این هواپیما را به ما بدهیئد که من انرا وسط میدان یک مرکز اموزشی قرار بدهیم وایشان ناراحت شدند فرمودن بسیاری از قسمت این هوپیما سالم است وقابل استفاده فقط قسمتسموشک خورده بود یک گودی ایجاد کرده بود  یک هلی کوپتر  پهبادی انهم را زده بودند سقوط کرد بود وسالم بود- درحالیکه درهر حال هواپیماهای جنگی راسعی میکنند  کم وزن بسازند درهمان ز مان که هواپیما سقوط کرده بود- یک امری سخت خبرنگاران را به تعجب انداخته بودتعدای از مسافران درحایکه درصندی خودبودند وکمربند ایمنی را بسته بودند سالم  ولی مرده بودند مسافتی زیاداز هواپیما سالم پایئن امده بودند که تعدادی زیادی کنارهم بودند وشاهدان هم پرواز انها رادیده بودند- دوسبب  بایدرخ دهد- اول سقف هواپیما پودر شود-دوم زیر صندلی ها موادمنفجره بایدباشد- که اصلا به اینمطلب نپرداختند ودلیلی برای ان نیاورده اند


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-راد مردان سرنوشت جگر انهارا پاره میکند ولی اراده انهارا مستحکم تر میسازد-موری بر زندگی نامه حضرت آیت‌الله حاج شیخ مهدی قاضی(قدس سره الشریف)

بنیانگذار دانشگاه قم

اکثر افرادی که دانشگاه قم را می‌شناسند و بنحوی با این دانشگاه در ارتباط هستند، نام آن را هم‌عرض نام آیت‌الله قاضی می‌آورند. رادمردی از خطه‌ی لرستان که ثلث آخر عمر خود را وقف خدمت به عرصه فرهنگ و آموزش عالی کشور نموده است. ایشان علاوه بر بنیانگذاری و ریاست دانشگاه قم، عناوین و مسئولیتهای بسیاری از جلمه: نماینده امام خمینی(ره) در استان لرستان، معاون شورای عالی قضایی کشور، معاون شورای مدیریت حوزه علمیه قم، دبیر و عضو هیئت عفو امام و رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه علمیه قم و ... داشته است. بطورکلی دوران زندگی پربار آیت الله قاضی را در سه دوره می‌توان خلاصه نمود:

 

بخش اول : تولد تا جوانی، دوران رشد و بالندگی علمی

حضرت آیت‌الله حاج شیخ مهدی قاضی در پنجمین روز از ماه بهمن سال 1306 شمسی، در زمستانی سرد، در کانون گرم خانواده‌ای مذهبی، در خرم آباد چشم به جهان گشود? کودکی و نوجوانی را در ولایت خویش و درکنار خانواده سپری نمود.

علاقه‌ وافر ایشان به دروس حوزوی و کسب علوم اسلامی باعث شد وارد حوزه علمیه خرم‌آباد شود. پس از سپری نمودن دورس مقدماتی به قم عزیمت نمود و در حوزه علمیه قم تحصیلاتش را ادامه داد و در مدت 12 سال در خارج فقه و اصول به تحصیل معارف اهل بیت(ع) پرداخت. در این مدت از محضر اساتیدی همچون آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره)، امام خمینی(ره)، محقق داماد و آیت‌الله مشکینی استفاده نمود.

در همان سالها با معرفی والدین بزرگوارش با دختری از خاندان محترم سادات خرم‌آباد، ازدواج نمود که حاصل این ازدواج سه پسر و دو دختر است.

حاج آقا مهدی قاضی بعد از درگذشت آیت‌الله العظمی حاج آقا روح‌الله کمالوند مؤسس حوزه علمیه خرم‌آباد در سال 1343، به درخواست طلبه‌های حوزه علمیه خرم‌آباد و با کسب اجازه از امام خمینی(ره)، مدیریت حوزه آن شهر را به عهده گرفت.

ایشان علاوه بر اهتمام ستودنی در تحصیل علوم اسلامی و ادامه مسیر طلبگی و درس و بحث، از امور اجرایی و عام المنفعه غافل نمی‌ماند و بر اساس توانایی‌ها و علاقه‌اش از همان دوران جوانی به سراغ کار اجرایی می رود.

 

بخش دوم : ورود به عرصه فعالیتهای اجتماعی و سیاسی 

مشکلات معیشتی مردم و عدم رسیدگی و بی‌توجهی رژیم به وضع زندگی آنان موجب می‌شود، ایشان وارد صحنه فعالیتهای اجتماعی شود و در راستای آبادانی زادگاهش خرم‌آباد اقدامات مؤثری انجام دهد. به‌گونه‌ای که در 29 سالگی به همراه برادرش با خریداری یک دستگاه ژنراتور و با احداث تأسیسات توزیع برق، تا مدت 12 سال برق شهر خرم‌آباد را تأمین می‌نماید؛ در آن زمان رژیم در زمینه توزیع برق خدماتی نداشت و برق مصرفی شهر توسط بخش خصوصی تأمین می‌شد. پس از آنکه توزیع برق دولتی می‌شود ایشان تأسیسات برق را به دولت می‌فروشند.

حضرت آیت‌الله قاضی همزمان با مدیریت حوزه و تأمین برق شهر، در زمینی به مساحت یکصد هکتار در جوار شهر شروع به ساخت یک شهرک مسکونی می‌کند و واحدهای مسکونی احداثی را به صورت اقساطی به افراد نیازمند واگذار می‌نماید. کارخانه‌ای هم بمنظور ایجاد اشتغال برای جوانان شهر به راه می‌اندازد. به علاوه بمنظور آموزش و پرورش جوانان در محیطی مذهبی، دبیرستانی بزرگ در زمینی به مساحت 10،000 متر مربع تأسیس می‌کند، که آن هم از جمله ساخت و سازها و خدمات ارزنده ایشان است. همچنین اقدام به راه‌اندازی روزنامه لرستان می‌کند که توسط رژیم توقیف می شود و بعد ندای لرستان را به تحریر در می‌آورد. ایشان را مجبور می‌کنند که در تمجید شاه مطلب بنویسد ولی آقای قاضی نمی‌پذیرد، که پس از مدتی ندای لرستان هم توقیف می‌شود.

این تنها مخالفت علنی آقای قاضی با رژیم طاغوت نبوده است. بارها از طرف رژیم فشار می‌آورند که باید عکس شاه در کلاسهای دبیرستان نصب شود، اما ایشان نمی‌پذیرید، که این مخالفت منجر به تعطیلی دبیرستان می‌شود. آن زمان مصادف بود با دوران تبعید امام خمینی (ره) در نجف اشرف که آقای قاضی برای کسب اجازه و مشورت با امام خمینی به نجف مشرف می‌شود؛

امام در مورد نصب عکس شاه در دبیرستان می‌فرماید: عکس را نگذارید؛

ایشان اظهار می‌دارند: دبیرستان را تعطیل می‌کنند؛

امام می‌فرماید: عیبی ندارد؛

ایشان هم طبق دستور امام رفتار می‌کند. در مجموع آقای قاضی قبل از انقلاب سه بار برای دیدن امام خمینی‌(ره) به نجف می‌رود و با رهنمودهای امام، اقدامات انقلابی را در زادگاهش سامان می‌دهد.

 


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- بخش دوم فلسفه فری ماسونی ائین فرقه اسکاتلندی- بخش دوم-3- محصول ونتایج از ادارک قابل ملاحظه فلسفی ما- ایئن ما سعی میکند که برای مایک ادارک وفهم- از ذات وصفات ومشیت واراده معمار مطلق هستی بدست دهد- فلسفه با درون وخود کاویدن که از ظاهر با برش ظاهر به درون راه یابد وبرای ما بصیرتی از تمایلات درونی بدست اورد- وطرح هائی برای مطالعه درون فراهم اورد- ما میخوانیم ومطالعه میکنیم وبه خاطر میسپاریم وادراک میکنیم چون یک اینه که نمایشگر خصوصیات واقعی ما- واشکار ساز وکاشف اوهام وخیالات ما ودرنتیجه مارا مصر میسازد کهدرجهت بهوبدی ما تغیرات صورت گیرد- ونتجه ان یک دانش کاربردی است به تعلیماتی درجه بندی شده ارتقا پیدا میکنیم واصل امهات پیروان ما نتجه خرد ما- وهدایت درست ما- وتصمیماتی است که نقشه راه ما را مشخص میکند ویک زمینه وچشم اندازبه تائید فلسفه ما که مارا قادر میسازد که پاسخ های مادرجهت منش های درست که ملهم از فضای ایمانی ما است که به سمت ماورای ان سیر میکند- ائین ما همیشه قصد داردکه ما فلسفه خود را بیاموزیم- یک– که یک طرحی که با سعی فراوان وسختی به همراه دارد و درک بهترین وبسیار بارزش ومهم ولذت بخش که به ماشوک وارد میکند- که از فرضیه های راجح که به زور جبر میخواهند برما مستولی شوند وایده های که  ازپیش تعین شده به ما بخورانند-مارا وادار به فکر کردن تحلیلی وازادانه ومستقل وا دارد- انهائیکه حقیقتا خودرا با ایئن ما عجین میکنند- تعلیمات واعمال بیش از یک یکر تفریحی وزمان تلف کن است- وائین در تمام جنبه های زندگانی ها وارد میشود- سقراط میگوید- زندگانی که تجربه نشده باشد ارزشی ندارد- ممکن است بر ای بعضی این موضوع کمی خود خواهانه وحتی نفرت انگیز باشد- اما لطفابیاد بیاورید- که در بیان ان ادعا کسی که بیان میکند بعنوان یک فلیسوف بیان میکند- تشریح یک کشف است که هرفرد یک بار انرا بدست میاورد زمانیکه فرد یک مطالعات جدی راکه بالذت درفلسفه مطالعه میکند بدست میاورد- -اگر زندگانی برای فلیسوفانبسیار بغرنج وپیچیده است –پس درک زندگانی بدون فلسفه به سادگی میتوان گفت غیر قابل ادراک است وقابل فکرکردن وتعمق نیست- سقراط میگوید- انسان فطرتا بدنبال شناخت است- انسانها دارای قدرت فکر کردن هستن وبدنبال شناخت حقیقت انچه درباره اش فکر میکنند میباشند ودوکار را باهم انجا میدهند- هم شروع به درک ان میکنند وهم درباره اش فلسفی فکر میکنند


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-من دانشجو بودم سالهای بالا از اردبیهشت کتا ب خانه حضرت شاه چراغ سلام الله علیه  والسلم البته مرتب نبود- تا انجا که من یاد دارم مسئولین کتاب خانه افرادی دارای وزنه بودند وهنوزهم هستند لن زمان اگر حافظه یاری کن  شخصیتی بود بنام اقای شاهچراغی  پیر مردی نقلی بسیار خوش اخلاق اندکی هم منیت نداشت- بسیار باسواد وبسیار مسلط به زبان عربی و بسیار زود رفیق میشد-دراطرافش کتابه ای عربی وفارسی منبع بخصوص حدیث زیاد مطالعه میکرد وبه من پیشنهاد بیشتر حدیث ودرایت حدیث یعنی درک مفهومی از حدیث مطالعه کنم وکتب راهم خودشان معین میکرد حتی بعضی عربی بود ایشان میفرمودند هرجا نمیفهمی من به شما کمک میکنم چون فارسی حدیث بلد بودم در درک عربی ان حدیث خیلی کمک میکرد روزی به من فرمودند من مایل هستم بااقایان بهائی گفتگو کنم وانها را ازما ترساندند- اگر دانشجوئی بهائی با شما اشنا شد بعنوان سیاحت به بهانه ای انها رانزد من بیار- گذشت

پس از مدتی روزی  یک دانشجوئی  سال اولی – دانشجوی رشته سطح بالا- بسیار شیک- نزد من امد و وبعد از احوال پرسی ارام به من گفت من بهائی هستم جائی این مطلب نگوئید ومایل هستم باشما کمی گفتمان کنم- من گفتم من شمار نزد یک استادمیبرم که اذعان خواهید کرد که فردی فرهیخته است تا اسم مکان شاه چراغ اوردم  ترس را درقیافه ایشان رویت کردم گفتم ترسی نداشته باشید- ایشان نزد استادبردم – ایشتن بسیار گرم گرفت وخوش امد گفت وفرمودند چرا  از ما میترسید ما که دستبند نمیزنیم- اطاق باز جوئی نداریم  شما چیزی به ما یادمیدهید وماهم چیزی به شما میدهیم  وسپس پرسید علتی وسببی شمارا دربه بهائیت سوق داده است وشما پابرجا هستید چیست- یک تابلو بلند وبزرگی از پیامبر اکرم صلوته الله علیه واله والسلم تابلوی مشهور پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم که دریک دست قران و دست دگر  باانگشت سبابه به اسمان- ودر زیر شکل حدیث معروف که بگوید خداوندمنان یکی است تا رستگار شوید- ایشان ان حدیث به عربی خواند فرمود این ایه قران میفرماید اسا س دین توحید است ومابقیه فروعات است- هردینی را میتوان انتخاب کرد؟؟ حضرت شاه چراغی  سلامه علیه اول این ایه قران نیست وحدیث است ایشان فرمودند شما مطمن هستید گویا به ایشان گفته بودند این ایه قران است بعدا برای من شرح دادن- ایشان بلافاصله کتب حدیثی فارسی وعربی اورد ونشان داد که حدیث هست مداوم ایشان ایه قران میاورد  وحضرت  استاد سلامه علیه اثبات میکرد که حدیث است من انا متوجه شدم بدنبال نکته ای میگشتند که مانور لازم رابدهند- ئبعد از مدتی ایشان فرمودند من باید به خوابگاه بر گردم-در طول راه فرمودند من بعلت انکه میخواستم کنکور بدهم- از محفل اجازه گرفتم در دروس پایه زیاد شرکت نکنم وبعداز کنکور شرکت کنم ودوپایه بیشتر نخواندم ولی بسیار تعجب میکنم که به من دروغ گفته شده است منچگونه دیگر میتوانم به فردی اعتماد کنم؟- شخص بنام اقای ریچارد کیند- یک هنرپیشه برجسته امریکا است-  با یک هنرپیشه دیگر ادعای مثلا دوکاندید ریاست جمهور ی امریکا درمیاورد- یکی  مثلا خانم کلینتون که م میخواهد چنتل زن باشد وهم سکسی باشد وهم اکادمیک- دیگری مثلا اقی ترامپ که خود ایشان رل باز ی میکند که اساس این است از این گفتمان چقدر میتواند پول سازی کند باهم مناظره میکرد یک سئوال از ایشان میکرد وایشان بانزاکت خوداش میگرفت ماند استادجوان مطالبی اکادمیکن میگفت- ایشان روبه دوربین میگفت فهمیدید چیزی بارش نیست یانفهمیدید هی وهای وهو کرد ولش کنید بگذارید حرف بزند- ایشان فرمود بسیاری از امریکائی بر ای سیاست ارزشی قائل نیستند فقط  برای خنده پای تلویزیون میایند که کدام گلدیاتور برنده میشود وکدام گلادیاتور مفتضح میشود که بخندند اینجا دوحالت باید باشد یکی بحث شفاف وعقل پسند که طرح داشته باشد اقای ترامپ همه اش از امنیت صحبت کرد و-  ولی طرحی ارائه نکرد ودوم مناظر یک بازی با برد وباخت است- باید رقیب به مشکل انداخت که ببازد وایشان اینکارا بلدنبود-ادامه دارد

 


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-  نظریات شخصی است- در اول انقلاب تریبون ازاد بسیار مورد توجه بود-  بعوان مثال مسجد امام صادق علیه السلام یک تربیون ازاد داشت- که سنت بر این بود که ثلث وقت راجع به اسلام که مطالبی افراد میخواستند صحبت شود وثلث وقت هم بر ای علت انقلاب واهداف انقلاب وامکان انقلاب مطرح میشد وثلث دیگر درباره وضع حکمرانان درفارس وتهران که ثلث سوم دوگروه میشدیم یاموافق ویا انتقاد که همیشه من جزو موافقین بودم- یک دفعه مسئول مسجد به من فرمودند غسل شهادت کن وبه مسجد بیا- دم مسجد فرمودند مدتها بود عده ای مسجد را  تهدید میکردند اخیرا گفتند نارنجک میاندازیم وانها جزو منافقین هستند ما افرادی زیادی باخودمن دراطراف مسجد کشیک میدهیم وپلیس مطلع است وامبولانس درکوچه اطراف است- در داخل درابدارخانه یک نفر مطلع از لحاظ پزشکی باتمام امکانات لازم وجود دارد چناچه به هرحال نارنجک انداخته شد شما افراد وادار کنید حرکت نکنند  چون درب کوچک است  بیشتر مجروح میشوند بگذارند ان فرد متخصص  افراد پانسمان کند وتعدادی هم ماشین افراد هست که بسرعت مجروحین به بیمارستان اعزام میکینم وشما درابز گشت فقط سوار تاکسی رسمی شوید وچهار تاکسی عوض کنید ودراخرین تاکسی در شرایط متضاد جهت خود پیاده شوید- حضرت مرحوم خواهر  ایت الله معزز وباعظمت حائری شیرازی  بهدرخواست برادرگرام شان که فرمودند کار فرهنگی  کنید- ایشان تابستان یک مدرسه گرفته بودند ویک دفتر سیاه داشتند که عنوان مطالبی باید درباره سخنرانی کرد افراد رادعوت میکردند وعنوان رامشخص میکردند وهرچه افراد میفرمودند ما از این عنوان زیادمطلب نیستیم نمی پذیرفتند میفرمودند شش ماه فرصت دارید خانم هم جزو دارو دسته ایشان بود روزی به من فرمودند شماراهم احضار کردند ومن در شرایطی نبودم بر ای بزرگان فرهنگی سخنرانی کنم طفره رفتم ونرفتم تا بار دوم ایشان زنگ زدند خانم منرا مجبور کرد که بروم باخودام گفتم هرچه  ایشان دستور داد خواهم گفت ششماه فرصت میخواهم ومن رفتم بسیار قیافه جدی ومدیرکلی داشتند سرشان بالا کردند فرمودند شما هرچه مطلبی میخواهید بگویئد بشرطی که اسلامی اب باشد وبعد زدند زیر خنده ومن خشکم زد!! من سرکلاس رفتم درشیراز قبلاز انقلاب اقایان فرهنگی هرگاه درباره هرموضوعی  مثلا ازادی ویا موضوع دیگری گفته میشد یک سخنرانی کنید طفره میرفتند حتی شعر وشاعری بسیار کم به میدان میامدند بیشتر سخنران ما از فرهنگیان فوق دیپلم هنر بود ولی بعداز انقلاب همگی انان کارشناس سیاسی فلسفه وغیره ودرکوچه میتینگ میداند برعلیع حتی امام راحل  علیه السلام کهبرخلاف قول اش درباره ازادی عمل کرده است؟؟ درنتجه منافقین وفدائیان  خلق شیر شدند ونتجه ان زمان قبلاز انقلاب عظمت اخلاق ایدولوژی مرحوم ایت الله باهنر به شیراز امد ودردانشگاه کشاورزی  که دراب باریک بیست کیلومتری شیراز بود سخنرانی داشت ودستور گرفتن انرا به ارتش داده بودند باترفندهائی  ایشان از دست انان رها شده بود سیل جمعیت  با ما شین پنج باند باسرعت وحشتناک در حرکت بودند جا برای پارک کردن نبود- ایشان صحبت بسیار فلسفی ومنطقی کرد وتمام مدت سئوال این بود بعداز انقلاب چه میزان ازادی داده میشود وایشان پاسخی زیبا داد که ازادی مانند همه رشته که متخصص لازم دارد علوم انسانی وایدولوژی هم متخصص لازم دارد واینتخصص در علوم اسلامی میبایست باشد وازادی اسلامی دقیقتر ازادی بی بندبار غربی است- اما زمانی که بعداز انقلاب حضرت شهید باعظمت باهنر رحمت الله علیه به شیراز امدند در دبیرستان بهشتی متعلق به برادران عشایری بود  که هشتاوپنج درصد منافق بودند ومابقه فدادی خلق بودند اندکی مسلمان بودند رفتن به جلسه را تحریم کرده بودند وهم چنین انجنابان به ظاهر روشنفکر ماب یک سوم سالن جمعیت بود من که ازخودم وار رفتم ویخ کردم وهرگز باور نمیکردم چنین شود- درحالیکه ریس صدا وسیما شیراز دوست بسیار نازنین من جناب مهندس فضلی بود که به خاطر انقلاب از امریکا به ایران امده بود ودرامریکا در انجمن اسلامی ایالت  خودشان دردانشگاه بودند فردی حلیم با اخلاق مطبوع واگاه  صبور وبسیار اگاهانه صحبت میکردند به من فرمودند  که خوش امد بگوئید ومن گفتم مردم ایشان قبلاز انقالب کبوتر حرم امامراحل بودند وهمه جا پرواز میکردند وان گردهمائی باشکوه ایاشن همهرا مات ومبهوت کرد چطور شده امروز این وضع پیش امده است ورو کردم به جناب مهندس فضلی وگفتم شما درتبلیغ خود راه اشتباه رفتید میابیست جواب ان ناکسان رامیدادید بعد ایشان از من گله دکرد وفرمودند بیش از این تبلیغ میکردیم کار برعکس میشد-ادامه دارد


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- مناظره خانم کلینتون واقای ترامپ-در دانشگاه-هوف استرا درنیویورک-انجام گرفت که دو درجبهه اقتصاد بودند وانتظارات هردو  خیلی شبیه هم بود-؟؟!!روز نامه گاردین که اخبار مناظره داده است  برای خوانندگان فرموده است که ما برای خواندگان خود اعتبار وارزش قائل هستیم ودربورس نیستیم لطفا سالی چهل ونه دلار مارا حمایت کنید


ارسال شده در توسط علی
<   <<   6   7   8   9   10      >

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3