خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم- ایران واخیرا یونان در صدربحث وگفتگوی غرب واقع شدند- ومقا لات زیادی بنگارش امده است واز همه جالب تر کامنت هائی که گذاشته میشود – جریان موضوع هسته ای ایران- درست مانند  بهانه اوردن مشرکین بر ای معجزات دلخواه انها بود که بتوانند خط قرمز الهی را بشکنند وبه اروز های پلید  خود برسند که خداوندمنان فرمودند که خط قرمز ها شکسته نمیشود- وبقول روزنامه گاردین  پوست کلفت وصبوری میطلبد اما جالب ان است که چیزی بر ای گفتن نمانده است ولی خط استراتژِیک  رهبر معظم معین میکند وانها فقط حق وتو دارند که بیش از همه فرانسه است- سیاست فرانسه ان است که از رهبری عقب نماند  لذا میفرماید درحاشیه بحث های زیادی مانده است کهبعدا یکی به یکی باید مطرح شود زیرادربحث های رهبری معزز ومعظم این موارد یکی به یکی به غرب گوشزد شده است- جنابی مینویسد مداوم اسلحه به خلیج میفوشید وانها شاخ وشانه میکشند وایران رامتهم بهحمایت از اشوب میکنید درحالیکه این اشوب انها راه انداختند ودیگری مینویسد ون دوازده سال پیش ایران بودم درانزمان ایران نسبت به قبل پیشرفت زیادی کرده است ولی اقایان ادعا میکنند که تحریم تمام شود ایران اندکی پیشرفت میکند وباید از اقایان سوئال کرد عربستان چقدر پیشرفت کرده است؟ برادر ترکی مینویسد ملت ایران مفتخر هستند زیر نگاه مهربان رهبری عظیم الشان هستند نه درامریکای کافر ودیگری مینویسد- این امر بخوبیب اثابت شده است که منطقه تنها یک استراتژیدارد وانهم مدل جمهوری اسلامی ایران است ولاغیر

ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-حضرت مجاهد ایت الله مقتدا صئدر رحمت الله علیه- -خبر گذاری عراق- بغداد-حضرت ایت الله مقتدا صدر درخواست عذر خواهی از نخست وزیر اقای حیدرالعبادی ومردم عراق را کرد بخاطرانکه ازدعوت ایشان در گردهمائی سران گروه هفت – غفلت شده است- ایشان این پاسخ که یکی ازشخصیت های پیرو ایشان از ان حضرت سئوا ل  در باره  این موضوع کرده بودند فرمودند- ایشان اضاف کردند که من شنیدم که ایشان عذر خواهی کردنداگر- چناچه  چنین نباشد- ایشان میبایست ازتمام مردم عراق عذ رخواهی کنند- کاخ سفید این شایعه که عامدا وبا حیله سیاسی دعوتچناب حضرت اقای عبادیدر گردهمائی سران غفلتشده است وشایعه کردند انرا تکذیب کرد

بسم الله لرحمن الرحیم-وزرات امور خارجه بحرین سفیر عراق را درمنامه احضار کرد- اعتراض رسمی خودرا کتبا به  ایشان تسلیم کرد-خبر گذاری  عراق- بغداد –چهارشنبه- وزیر امورخارجه بحرین سفیر عراق درمنامه رااقای-":احمد نیف—رشید-دولیمی را احضار واعتراض رسمی با تاکید براینکه دولت  عراق باتمام سعی خود از دخالت کردندرامور داخلی پادشاهی خودداری نماید-عجب امت اسلامی یک پیکر است وهر مسلمانی مسئول سرنوشت امت اسلامی هم است- ایا حق اعراض به حق هم ندارد-دیکتاوری وطاغوت گری دراسلام ممنوع وقدغن است  وحرم وباطل است- خبر گذاری بحرین نقل قول کرد که وزیر امور خارجه بحرین- اقای –خالد-بن-احمد- بن-محمد الخلیفه-فرمودند":پادشاهی بحرین-ارزش فوقالعاده برای روابط با جمهوری عراق قائل است ودر صددتوسعه واستحکام درتمام ابعادطرفینی است ونسبت به امنیت واستواری ویکپارچگی عراق بسیار حساس است-و در تشریک مساعی با تمام نیرو در تمام ابعاد کنجکاو میباشد- وب تمام قوابا اتلاف جهانی همکاری برای حذف ومحو داعش انجام میدهد- عجب-شما مدتی قبل خود وهابی وطرفدار سلفی ها میدانستید-؟؟- ایشان اضافه کر-کشوراش مطقا هرنوع دخالت را که درامور داخلی درهربخشی را رد میکند وتاکید کرد- که حکومت عراق میبایست با درنظر گرفتن همه اوزان ازاقدامات جنای بار ووایجاد تزلزل کردن امنیت واستحکام بحرین خودداری کند عراق باید از قران وسنت تبعیت کند ویا ازابن وهاب کذا کذا- وباز مجددا تاکید کردند-پادشاهی هراقدامیبرای امنیت واستواری وحفظ وحمایت از منافع خوداشدر راهی کهمناسب باشد اقدام خواهدکرد- پادشاهی تا ا مروز بخصوص دربحرین جر شقاوت وسیاه بختی وایجاد دره جهنم کاری دیگر نکرده است بخصوص بعداز وهابی شدن

بسم الله الرحمن الرحیم-برگرفته از سایت بسیار خوب":ali341.blogfa.com":بعد از وارد شدن به شهر مکه و مستقر شدن در هتل زهره السعد  1( طبقهچهارم از هتل بیست طبقه ) که در ایستگاه 18 در خیابان روضه " شارع الروضه " واقع شده بود هتلی با لابی نسبتا بزرگ که در سه قسمت مبله جداگانه بودهاست .

درباره وبلاگ

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی......

در این وبلاگ سعی شده است توضیح ، گزارش سفر و عکس هایی از مکان ها و منظره های جالب و دیدنی از کشور های مختلفی که مسافرت کرده ام به عنوان خاطره ای ثبت شده "سفرنامه علی "برای خودم و برای دوستانی که علاقه مند به آن می باشند قرار دهم امید است که مورد استفاده دوستان دیده و نادیده قرار گیرد و از هرگونه نقد ، نظر و پیشنهاد شما عزیزان بسیار خرسند و خوشحال خواهیم شد .

با تقدیم بهترین احترامات

مکة المکرمه            Mecca

مسجدالحرام  - شب هنگام

هتل زهره السعد 1

بعد از وارد شدن به هتل بر اساس شماره اتاق هتل مکه که در مدینه دریافت کرده بودیم  مستقر شدیم.

ما هم که دو خانواده و هشت نفر بودیم مانند هتل مدینه ،چهار اتاق دو تخته گرفتیم.

قرار شد همان شب طواف خانه خدا را انجام دهیم  لذا بعد از کمی استراحتکردن و قبل از نماز صبح راهی خانه خدا شدیم و افراد پیر و مریضی که توانایینداشتند قرار شد روز بعد با همراهی زایرین جوانتر به طواف بروند.

از هتل با اتوبوس به ایستگاه ایرانیان که در کنار ایستگاه کشور ترکیهبوده رسیدیم و از دور فقط می توان برج ساعت و هتل های اطراف آن را دید بعداز پیاده شدن از اتوبوس همگی به همراه مدیر و روحانی کاروان به سمت خانهخدا روانه شدیم بعد از  ایستگاه اتوبوس سطح زمین دارای شیپ بود تا اینکهابتدا وارد صحن صفا و مروه شدیمکه صحن نو سازی است و چون نزدیک به اذانصبح بوده است و حین نماز طوافی انجام نمی گیرد در همان صحن نشستیم و آماده ومنتظر طواف و زیارت مقدس ترین مسجد عالم یعنی کعبه شدیم در آن لحظه هایانتظار ،که زمانش چندان زیاد نبود ولی چنان شوق دیدار در انسان ایجاد میشود انگار زمان متوقف شده است بخصوص برای ما که اولین بار مشرف می شدیم .

بعد از اذان صبح نماز را همانجا خواندیم و بعداز پایان نماز همگی راهیحرم شدیم تا اینجا چیزی از کعبه دیده نمی شود از پله ها که به تعداد 12 تامی باشد و کنار اش هم یک پله برقی است پایین رفتیم و  وارد صحن داخلی صفا ومروه شدیم بعد از عبور از آن و سپس پایین رفتن از 12 پله دیگر به محوطهبازتری رسیدیم وبدون نگاه کردن به محوطه جلویی مان باز از 8 پله گذشتیم وهمگی در آنجا سجده شکر بجا آوردیم و وقتی بلند شدیم جمعیت عظیمی را مشاهدهکردیم که دور کعبه در حال طواف بودند یعنی محوطه حانه خدا ،وقتی که چشمانسان اولین بار کعبه را می بیند که مسجدی بسیار ساده با پارچه سیاه زربافت دورش ،ولی بسیار پر ابهت وپر شکوه که به هیچ وجه نمی توان اولین نگاهیکه به کعبه می اندازی را وصف نمود.

درب ورودی کعبه

بله اینجا مکه المکرمه است  بهترین زمین و محبوبترین مکان برای خداونداست  وقتی که در این صحن بزرگ به روبرو نگاه می کنی در آن مسجد الحرام وکعبه مشرفه ای وجود دارد که خداوند آنرا قبله مسلمانان قرار داده است و همهمسلمین عالم در شبانه روز پنج بار به فرمان الهی به سوی آن برای اطاعت ازخداوند و اجابت ندای حق بسوی آن رو می کنند و نماز بپا می دارند ،مکه مهدانبیا و مقام ابراهیم و اسماییل و محل مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد میباشد.

همانطوری که همگی در میقات نیت نمودیم و لباس  احرام به تن کردیم و نماز گزاردیم و تلبیه گفتیم

" لبیک اللهم لبیک ،لبیک لا شریک لک لبیک ،ان الحمد و النعمه لک و الملک، لا شریک لک  " و حالا  لبیک گویان بدین جا آمدیم و برای داخل شدن این دعا را می خوانیم :

" بسم الله و الصلوه،والسلام علی رسول الله،اللهم افتح لیابواب رحمتک،اعوذ بالله العظیم،و وجهه الکریم،وسلطان القدیم،من اشیطانالرجیم. "

اکنون دور خانه اش طواف می نماییم و از فردیت خود جدا می شویم نماز میخوانیم سپس آبی از زمزم می نوشیم و بعد سعی و صفا بجا می آوریم  و خدا رادر بهترین و مقدس ترین جایی که آرزو اش را داشتیم عبادت می کنیم همان طوریکه خداوند دعای ما را برای آمدن به حج براورده نمود و الان در اینجاییمبرای دیگرانی که مشتاق آمدن اند دعا می کنیم تا آنها هم در اینجا خدا راکنار کعبه عبادت نمایند.

جمعیت دور کعبه را به نظاره مینشینی، دریایی از انسان ها را می بینیدکه بدون توجه به دیگران هر کس در حال طواف و راز و نیاز با خداوندگار خویشمی باشد .

جمعیت همانند حلقه یک انگشتر که نگین را در بردارند آن را احاطه کردهو به دور آن طواف می کنند در این چرخش انگار هر کسی دنبال گمشده ای می گردد .به نظرم اصلی ترین موضوع گمشده شناخت واقعی انسان و خالق او می باشد کههر کس به اندازه توان فکری اش به آن دست خواهد یافت و از آن بهره خواهدبرد.

بنابراین بدینسان  طواف حج عمره انجام دادیم که ابتدا در راستایحجرالاسود قرار گرفتیم و با نیت طواف عمره مفرده ،هفت دور خانه خدا راطواف نمودیم یعنی در امتدادحجرالاسودقرار گرفتیم چونشلوغ بود و نتوانستیم حجرالاسود را دست بکشیم و ببوسیم فقط دست راست مان رابه آن اشاره کردیم و ندای الله اکبر سر دادیم و دعا خواندیم و طواف راشروع نمودیم و هر بار این عمل را تا به هفت بار تکرار نمودیم و در پایانبعد از عبور از امتداد حجرالاسود  در  پشتمقام حضرت ابراهیمدو رکعت نماز طواف خواندیم.

مرحله دوم حج انجامسعی و صفامی باشد که باید ازمحوطه کعبه خارج شد یعنی باید از ضلع شمال شرقی که با چراغ های سبز رنگمشخص می باشد از پله ها بالا رفتیم و به ابتدای کوه صفا که سرپوشیده و دردو طبقه می باشد رفتیم و از آنجا با مجموع هفت بار رفت و برگشت مسیر بین دوکوه صفا و مروه را طی نمودیم  و در پایان مرحله هفتم ،تقصیرنمودیم یعنی ناخن های خود را کوتاه نمودیم و قسمتی از موی سر را کوتاه کردیم.

مسیر بین کوه صفا و مروه

دو باره از پله ها پایین آمدیم و مانند قبل ، مرحله سوم مراسم حج عمره کهطواف نساءمی باشد را  انجام دادیم و در انتها برای بار دوم در پشتمقام ابراهیمدو رکعت نمازطواف نساءخواندیم و اگر خدا قبول کند اعمال ظاهری حج عمره تا بدینجا  تمام شده است و بعد از آن می توان از احرام خارج شد.

بعد از اتمام اعمال حج داخل حجراسماعیل روبروی ناودان طلایی نمازخواندیم و سفارش دوستان را بجا آوردیم و از خالق جهان طلب آمرزش و مغفرتنمودیم و در حق دیگران دعا نمودیم و از او در ............ طلب کمک کردیم.

می توان از جمعیت جدا شد و کناری ایستاد و خیل عظیم جمعیت در حال طوافرا به نظاره نشست واقعا چه حال و هوایی دارد و خانه خدا با کمال سادگی چهشکوه و عظمت و جلال و جبروتی دارد .

محوطه ای که خانه خدا ( مسجدالحرام ) در آن قرار دارد ساخت آن قدیمیاست  ولی سنگ فرش آن جدیدی است  و در طبقه همکف دور تا دور آن به شکلپنجره هلال مانندی است که بین دو هلال هر کدام ابتدا  به ناماللهو بعدیمحمد رسول اللهو سپس ابابکر ،عمروعلی ولی اللهنوشته شده است در ضلع غربی چسبیده به کعبهمقام اسماعیلوجود دارد که به صورت  نیمدایره ای است که در سمت کعبه یک مسیر ورودی وخروجی دارد و با دیواره ای حدودا یک و نیم متری است که حجاج در این مکاننماز می خوانند وناودان طلاییدرست در وسط این محوطه قرار دارد .

در ضلع شمالی کعبه هم به فاصله جند متری دور ترمقام ابراهیمقرار دارد که  بقعه کوچک طلایی است که در داخل محفظه شیشه ای آن به حرمت حضرت ابراهیم  جا پای طلایی قرار داده شده است ونماز طوافرا معمولا در پست سر آن می خوانند و  هر صبحگاه خدمه های حرم کل بقعه را با پولیش تمیز و براق می کنند

مقام حضرت ابراهیم ع

در ضلع شمال غربی محوطه  بخشی مشخص شده است که مخصوص بانوان می باشد وبقیه محوطه محل طواف زنان و مردان به صورت مشترک دور کعبه می باشد.

اطراف حرم دارای یازده مناره کامل و یک مناره در حال ساخت در قسمت غربی می باشد که در بالای هر منارههلال،سمبل اسلامی قرار گرفته است .

هر طرف که نگاه می کنی کارگران مشغول نظافت و تمیزی کل حرم می باشند و در همه جا هم کلمن آب زمزم با لیوان آماده است.

در قسمت جنوبی و غربی حرم مهندسین و کارگران ساختمانی زیادی مشغول کارندو در حال توسعه حرم می باشند و در هیچ کجا  تا این تعداد جرثقیل در حالکار نمی بینید.

گجبری و نما کاری داخلی صحن ها از طرح های اسلامی است و بسیار زیبا میباشند و در بعضی از صحن ها بخصوص در بعدازظهر ها بچه های دبستانی زیادی رامشاهده میکنیم که در حال یادگیری احکام اسلامی و حفظ کردن آیات قران میباشند.

درست در قسمت جنوب غربی حرم  برج ساعت معروف بنا شده است که تافاصله 17 کیلو متری در شهر مکه قابل رویت است ارتفاع این برج  به ارتفاعششصد متر می باشد که ساعتی به طول چهل و پنج و عرض چهل و سه متر بر بلندایآن نصب گردیده است که در روز با نور طلایی و در شب با نور سفید و سبز قابلدیدن است و در بالای آن یک هلال بزرگ طلایی در حال نصب بوده است که هنوزکامل نشده بود .در زیر این برج هتل و مراکز خرید بزرگی وجود دارد.

ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- روز الست- نظریات شخصی است-خداوندمنان تمام ارواح بشر وفرزندان حضرت ادم را خلق کرد حال جسمی داشتند ویانداشتنددر مکانی انه9ا را جمع کرد وچون نام مکان امده است میبایست یک جسمی داشته باشند- وبه انها عقول زیادی که مراتب داشت ولی درحد بالائی بود وهم چنین احساسات بسیار قوی داد ازانها سئوال کرد من خداوند ورب شما هستم؟؟ فرمودندبله-چون ما نبودیم ولی خلق شدیم واگر خدائی دیگری بود در نزد او بودیم- خدغوند منان به اختصار واجمال فرمودند که من پیامبرانی می فرستم واز انها اطاعت کنید وعده ای گفتند انها هرکه باشند از انها اطاعات بیچون وچرا خواهیم کرد وعدهای گفتند چنانه لنها در نژاد ما باشند وباما تفاهم کند اطاعات میکنیم  وگرنه اطاعات نخواهیم کرد- البته ملاک ازمایش واقعی است نحو بدنیا امدن انسانها دو دکترین موجود است- دکترین اول ان است روح انهادر نزدعرش است ه نحض انکه سن نوزاد درشکم مادر به چهار ماهگی میرسد به اوملحق میشود وگروهی معتقد هستند که جسم توسط خداوندمنان که معلوم نیست به چونحو روح رامیسازد چون انسان دو روح نمیتواند داشته باشد یکی باید مجاز باشد ویکی اصلی باید گفت روز الست واقعی است- پس مسئله روح چگونه حل میشود این مطلب دقیقا ماند روح پیامبرصلوته الله وعلیه واله والسلم وائمه اطهار علیهم السلام اجمعین است انان دوروح ندارد یک فرشته گونه مجرد حد اعلا ویک روح انسانی این مطلب تصور میکنم علمه الدهر حضرت ایت الله  مرحوم سید محمد حسین طباطابی رحمت الله علیه سرانجام بخوبی حل کرده است که میفرماید ان روه مجرد حداعلا پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم به حالت نطفه درامد وسپس رشد کر د وبه ان روح حداعلا رسید انسان همین است ان روح تبدیل به نطفه شد وتوسط جسم رشد پیدا کر د بخشی از روح مناسب بارشد جسمی وخصوصیات جسمی است که تناسب انا باعث بهترین تعامل میشود- وبخشی از ان –سرمایه ای  از قبل داشته است همراه خود دارد- وفطرت خصوصیاتی است لازمه ضروری روح انسان است- از احادیث استفاده میشود- که روح های مومن  تا قبل از ظهور اغلب ان در ابدان وانسانها مومن قرار میگیرد واندکی از روح  های شریر درابدان مومنین قرار میگیرند ودربد ها اکثر روح های شریر قرار میگیرد وانکی از روح های طیب درانها قراردارند ونزدیک ظهور روح های طراز اول طیب وشریر های شقی سخت متولد میشوند وبعداز ظهور ارواح  طراز اول های طیب متولد میشوند- البته خداوند منان همیشه سهم  های خاصی برای انسان ها قرار میدهد مثلا دعا ها بخصوص درشب قدر  انسانها اگر دراین عالم عالی عمل کنند به ان سطح عقلی واحساسات عالی  روز الست میرسند که البته کاری مشکل است ولی اگر جلب توجه ائمه اطهار علیم السلام بخصوص امام حسین علیه السلام را بکنند ازان حد هم بالاتر میرونند- اگرحاجی برگرددتاچهل همسایه تاثیر گذار است وا زکربلا برگردد بهاندازه چهل حاجی تاثیر گذار است-ادامه دارد

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-چندی پیش چین کمونیست- یک موشک اتمی با سرعت ده برابر صوت به اسمان فرستاد- این موشک در راستای استراتژی نظامی است چند سال پیش چین بیان کرد که اگر کسی در کوه وسط قطبجنوب یک موشک پولاریسم به سمت چین بخواهد پرتاب کند حتی با رار زمینی قابل شناسی خواهد بود وبا موشک چینی قبل از اتش کردند زده خواهد شد- ساخت موشک بیشک از سیصد میلیار دلار گذشته است- وباز به این معنی ازب حداقل از هرصد اطاق یک اطاق درامور نظامی واطلاعاتی مانند ان کار میکنند وبخش خصوصی غیر نظامی درسطح جهان شاید بیبشاز پانصد سال بخواهد این قطعات را بسازد وخطر دوم این است بخشی از این تکنولوژی میتواند به ایران هم سرایت کند- اخیرا یک سایت روسی اطلاع داد که ایران هواپیمای نسل چهارم خود رادارد اماده میکند ونشان از اهمیت ان است- مسئله فرهنگ واخلاق غرب دیگر جاذبیت ندارد وازادی صرف هم فایده ندارد مسئله امروز تکنولوژی مدرن است- اوکراین نمونه ان است که رهبران سیاسی ان بیان کردند راه نجات اوکراین تکنولوژی مدرن است امروزه دراقتصاد کشور نود ششم دنیاشده است- وارادات امسال نسبت به پارسال 66% کمتر بوده است انقلاب فرزندان خوداش رامیخورد مداوم افراد کلیدی سابق بدینال کشف انها وکشتن انهاهستند وبه محض انکه در دام قرار میگیرنند خودکشی میکنند دلیل خودکشی چیزی نیست جز انکه اطلاعات را  به حزب خود دادند وبه روسیه دادند وممکن است هر لحظه درارتش نفوذ کنددر مجموع اخلاق اسلامی درشرق وبخصوص چین درحال گستر ش است .سپس در اسیای جنوب شرقی وسپس در اروپای شرقی واین پیشرفت درنتجه کارت اسلام بخصوص شیعه وبالاخص ایران راتقویت میکند- یک نگاه به کانالهای ماهوارهای مصر بی ادازید که بعناو مصری شناخته میشد امروزه به اسم عر بیه شناخته میشود قبلا مداوم گفتمانهائی  از سران افریقا که از مصر درخواست کمک بر ای مشاوره بر ای کشور خود میکردند خبری نیست  وسایت انها اخبارمفصلی از جنایاتد امریکا واسرائیل پخش میکردند که مداوم ترجمه میکردم وامروز درسایت رسمی هم خبری نیست والبته ان فساد اخلاقی درکانال هم امروزه نیست وبشدت افت مشخص وملموسی دارد وجای اورا به مراتب قوی تر کانال عربی العراقیه گرفته است سریال دوم بحرین اوبسیارقوی بنام ": امیرشعب:" یعنی فر مانروای ملت جناب سلمان که مانند شیری  میغرد ومیگوید مانیاز هائیداریم که براساس حق وعدالت بر طرف شود-درهرحال اسلام راهپیشرفت است به نظر حقیر حرکت کمونیست چینی د ر اسیای جنوب شرقی درحال احیا است واسلام هم باید هم اخلاق ووطن دوستی وپیشرفت باید سرلوحه قرار دهد وعوامل مخفی امام زمان علیه السلام حرکت را بپیش خواهد برد ودرمجموعه کفر به سراشیب نزدیک خواهد شد به نظر حقیر سفر ملکه انگلستان به المان بخاط شرکت دادن المان در پیشرفت نظامی است که باموشک های چین وروسیه ارتباط دارد-

بسم الله الرحمن الرحیم- قدرت نامشروع- درمقابل خواست مشروع- جناب استادمعزز جناب دکترمحمد جواد ظریف رحمت الله علیه درکتب برجسته": اقای سفیر:" که سئوال این بوده است ونقش وروسیه چین درخصوص مسئله ا تمی ایران- چیست- بحث دقیقی کردند که چین وروسیه چون رخارج درمقابل غرب زود است که عرضه اندام کنند ودرشورای حکام اتمی اروپائی  ها نقش دارند فقط در شورای امنیت قدرت دارند ولذا بحث راباید درشورای امنیت مطرح شود که انها بخاطرمنافع ملی نه منافع جهانی که امروزه فقط اسلام ناب دارد دلیل انهم  قول الهی است که چقدر هزینه کنید برای دیگری نکردید برای خود کردید وجبران ان دردنیا واخرت باخداوندمنان  است وبهمین دلیل کسی بی جهت هرینه بین المللی ندارد مگرانکه منافعی ملی داشته باشد درنتچه جنگ منافع مطرح است درحقیقت قانون جنگل مدرن است همه میکشند قوی شوند تا امتیاز زیادی بگیرنند لذا بعضی مواقع رای چین وروصسیه چون بنفع انان هست بنفع ما تمام میشود وگاهی همکاری انها برغرب با عث میشود که به ضرر ما تمام شود این یک نتجه گیری  خلاصه از بحث است- حال دکترین اسلام ناب کدام استدرحدیثی میفرماید دراخرالزمان پرچم اهل بیت علیه اسلام نیمه افراشته است وزمان ظهور امام الزمان علیه السلام تمام افراشته میشود ودرحدیث دیگری  این پرچم یک وجب از زمین بالاتر است- خوب پرچم های دیگران چطور است مدتی برافراشته میشود وسپس سنگینی میکند تا در رو ز مین پهن میشود وعجیب است تحلیل تاریخ غرب دقت کنید میفرمانید مانند ان احمقیکه سنگی غلطان را برپشت خود که میخواهد به قله برساند وسط راه خسته میشود سنگ رابرزمین میگذرد وسنگ غلطان به سطح زمین باز میگردد ودوباره ان میخواهد به قله برساند واین عمل مداوم تکرار میشود قران به مسلمان فرمود که به اقطار اسمان نمیتوانید مسافرت کنید مگر با سلطان یعنی قدرت علمی از این ایه دوبرداشت مثبت ومنفی شده است ولی جنبه مثبت مطرح است اگر نمی تواستند به اقطاراسمان مسافرات کنند صریح گفته میشدچون شما دارای سلطان نخواهید شد- واین نشان از است که سخترین کارها با سلطان امکان پذیر است خودتا ن راکوچک تلقی نکنید بدنبال سلطان باشید ورهبران معزز که گفتهاند نظیرانها نخواهیدشد نگفتند باسلطان به انهاخواهید رسید- هرجا مسلمان بدنبال سلطان بودند باسعی وهم فکری واتحاد وزحمت کشیدن رسیدند وهرجا تن پروی وتضاد وعدم  متصل شدن به حبل الله  شدند به خواری وذلت رسیدند ودشمنان متحد باهم وبا درک مقداری از سلطان بر انها چیره شدند شبی به منزل میخواستم بروم دوستی منرادید وفرمودند یک شب شعری است تازه شروع شده وبه انجابرو ومن رفتم وسالن پر بود دوستی من رادید  واز جای اش بلند شوجای اش به من ومن هرچه سعی کردم که ایشان بنشنیندایاشن بیرون امد وفرمودندمن جائی کار دارم کنار دست من یک جوانی بود که یک لباس درایران میگفتندباس دکارخلبانی وبعضی میگفتندلباس شکار مال عهدبو ق که چنین رنگی نبود بسیار کم رنگ تر از انکه درایران بود من خیلی تعجب کردم ولی فردی شیرین وزرنگ ولبخندی معنا داربه من کرد خوب جناب اغاسی عزیز رحمت الله سالن رابوجداورد وما مداوم فریاد میزدیم اعاده از نو بخوان- تا انکه تصور میکنم جناب شاعر گرانسنگ شاهرخی بالای صحنه رفتند نگاهی به این جوان کردند وفرمود ایشان شاعری از تاجیکستان است مدم اش بسیارگرامی است ومانندان واینجناب شعر زیبا میسراید واز همه مهمتر یک شاعر ائینی است زنگ تفریح که پذیرائی میشود من بلهایاشن خیر مقدم گفتم وپرسیدم نظر شمادربارکمونیست روسیه چیست ارام گفتند حقیقت امراین است روسیه مارا احیاکرد ؟! این ساختمان های گرانقیمت وایجاد نظم اگر روس ها نبودند حواشی شهر دوشنبه شهررا نابود میکردند وخجند شاخ ووشانه میکشید وهرج ومرج میشد فکر تا چه اندازه کوچک شده است همانطور پدر ایران رضا شاه نظم ایجاد کرد وپدر دوم محمد رضا شاه ازادی ونعمت اورد وپدرسوم ریس جمهو رهای امریکا ایران به فلک وافلاک رساندند- وبرای کشوری که هیچگونه پرستیژ دردنیا نداشت پرستیژ ساختند ودنیا را وادار کردند که ایران را  با این نگاه ببینند ولی امام صادق علیه السلام میفرماید این پرچم اهلبیت صلواته الهعلیه واله والسلم سقوط نمیکند ودیگران سقوط میکنند- ودراخرت تنها پرچمی برافراشته است همین پرچم است ودیگرا ن پرچمی ندارنند که زیر سایه برونند ودلائل زیاد وعظیمی دارد- این چنین نیست کهجناب صادق هدایت بر اساس رهنمود ناشر فرانسوی اش یا اثبات کن سکولار بهتر از اسلام است ویابخشی اسلام بایدسکولار شود انجنام مادرغرب عمل کردیم ویاتن به اسلام بده واسلام ناب رابه مردم معرفی کن- وایشان دوصندوق کتاب فرانسوی وایرانی تهیه کرد که مسئله راحل کند ومابقیه ماجراها اینجا است خطرایران از این جهت است من رسانه ای غرب بخصوص شرق مطالعه کردم تمام بحث ها بامعلول است هیجکدام جرئت بحث باعلت واقعی ندارند جز اسلام ناب لذا اسلام امریکائی از هراسلحه ای برای انها مفید تر است اینهم درحال سقوط است