سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

 

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریا ت شخصی است-یک کلیپی ازبخشی از سخنرانی جناب  حضرت مرحوم مصباح یزدی رحمت  الله -علیه وانسان نادانی عجیبی مثال اقای احسان طبری-هرکس یکسا ل ونیم نزد استادی فلسفه بخواند بقول ظریفی یک س.راخ جدیدب ربشکه مارکسیست واردمیکند که اب مارکسیست چیزی ازان باقی نمیامند- ایشان ابروی خوداش رابر وهمچنی ابروی دانشگاه ها روسیه رابرد-که به ایشان دکترای فلسفه مارکسیستئ داده بودند ومتاسفانه شرق از این لحاظ ازغرب عقبتربود نکته ایشان ایشان میفرماید همه چیزتغیر میکند بهدعلت  داخلی وخارجی  همهچیز تغیر نمیکند ولی اگر تغیر به علت داخلی وخارجی است- حرف همه فیلسوفان منجمله فیلسوفان اسلامی است -کهرابطه علت ومعلول را قبل دارند- ولی مارکسیست چنین حرفی نمیزند بدون علت ماده تغیر میکند جناب  حضرت ایت الله ربانی  رحمت الله یک کتابی دارددرزندان نوشته است وبامارکسیت بحث کرده است وانها حاضرنبودن حق را بپذیرند- زیرا مسلک انها عامل جذاب اش اقتصاد وپول بود-نه فلسفه- بعد انشان اله شرح میدهم عامل کمونیست شدن ایران پول بود پول که پیاداشدانها کمونیست مانندبرف در افتاب ذوب شد-من کلاس بودم ابتدائی - یکخانه درچهاراه گرگان تهران خریدیم بیست وهشت مرداد اسباب کشی کردیم گرچه باید  بیست مردادخانهارتخلیه میکردیم هرچه گشتم کامیون ئکار نمیکردند گفتند پلیس گفته خبری  است اگرماشین بیرون بیاید این هفته بیرون بیاید هرچه اتفاق افتادپای خودتان است با گاری رفتیم درست روز بیست هشت مردادکه بعدا من شرح میدهم- خانه جدید حیاط کمتربود وباغچه زیادبود- پدرم خوداش بناوی کذد واغچه کوگ کرد وکاشی کرد .باچکش کاشی را صاف میکرد  لبه ان شکسته بود چوب کرددیم چند به لبه باغچه  وان شکست بهمن گفت به نزد  نجار  دیواربه یوارما بود برو یک  چوب بسازد ان انچاراز این کار میکرد ومن دربرا باز کردم دیدم افراد مثل مورچه مانند جوب کبریت همه سیاهپو ومردان کروات سایه وخانم هاتورسیاه تادم  میدان فوزیه انز مان رفتند به ارامی -حرکت میکنند ورخلاف تاانجا که چشم مبیند افراد است وعکسی ساه یک سبیلو دردست دارندوخانم عکس ایشان دریک قا ب زیبادردست گرفتند ارام ارام ریه میکند بعضی انه ان عکس روی مقواندختند وبهنزد نجا رامدهبود که یک دسته به انها میخ کند به نجا ر گفتم این عکس چه کسی است  ایشان گفت استالین زودبرخانه گفتم اول برای کله چگس دسته کن وپس مقداری من تماشا کنم- تا نزدیکی گرگاه بلندگو بود وباد که میامد صدا بهتر میشد فرد ی پشت بلندگو میگفت استالین پدرملت ایران مرد- پدر رجنبران دنیامردپدر کارگران دنیا مرد-من بهخانه جریان گفتم پدرمن گفت بیرو- دمن رو ممکن است زدوخورد مشودمردم فقط ازفلسفه مارکسیست چیز نمیفهمیدند جزانکه کمونیست   یاور بیچارگان است حوزه بسیار ضعیف بود اول انقلاب دانشگا پزشکی شیراز  دعوتی از چندنفر  که انها نیامدند ومنرا فرستادند ویک طلبه جوان  از قم امده  بود امام راحل فرمودند-کهرجا طلبه است یاروحانی است انها مقدم هستد بحث برس مارکسیست بود  ایشان مقدم ود وشروع به ایه قران خواندن واحادیث  دانشجویان شمادلیل عقلانی بیاورید- ایشان فرمودند درحوزه این نوع مطالب درس داده نمیشود بد نیست ما از طریق ایات قران احادیث بگوش شما بخورد- سه ردیفمانند  وایشان دوساعت سخنرانی کرد نزدیک ظهر رفتیم- درباره وهابیت اولین کتاب بعداز انقلاب  جنگ هفتاد دو تا که وهابیت کردهبودازلحاظ عقلانی وحقوق بشر وحشیانه -  وجنایت بار چاپ شد - اقایان نظریک نادان یونانی -ملاک اوردند که فد دوباره دریک رودخانه عبور نمیتواند بکند- این بحث منرا  باز میکنم دونوع تغیر امکان دارد- یکی تغیر ذاتی  ویکی تغیر عوارضی - بیشاراقایان تغیر ذاتی را قبول کردند خوب استاد ایت اللهمعزز ربامی درباره دوم ایشا اانسان نیست تازمانی بهفرد انسان میگویند که ااصل های ثابت انسانی  رادارا است وگرنه نام دیگیر بران باید گذاشت درحایکه درخت تغیر میند همچنان درخت است وانسان تغیر میکند- همچنان انسان است تغیرذاتی نیست وتغیر عرضی بله است مان فرق میکند  ابها فرق میکنند مکان ممکن است فرق- الکترون اثبات شد به هیچ وجه من الوجوه تغیر نمی کند درزمان قیامت فقط سرسزونی انرژی ان کم میشود  هراغیر تضادنیست درخت تغیر میکیند=- تضادنیت تحول است حجم اش زیادمیشود سلول ها قوی تر میشوند برضدخود نمیتواندتغیر کند که درخت نباشد بحث اش بماند نام اول اش دانه درخت سیب است سرانجام درخت سیب است وچوباش چوبدرخت سیب است پس ذات باقی است خاک هم شد خاک درخت سیب است ذات ثابت است اما روح کمی مشکل است مثلا جناب شیطان علیه العنت رفیقکسی میشو اول دلسوز ی های یادمیکند فردرا فریب میدهد که توهرگز گول شیطان نمیخوری بعلت هوش زیادبکه شیطان را گولمیزنی بیسار کم انحراف ایجاد میکند- وتوجیه عقلانی میکند وفرد معتاد  منشی میکند حاظر تا پای جان دران گام زند- امادرحالت مرگ شیطان میبنید یک لگد به ان میزند-که فلانشده تومیخواستی منراگول بزنی بروجهنم- یعنی اطن درتضاد با ظاهر است- اینجا است که نیت مطرح است-نه ظاهر فدی شراب بنوشد- تصور کندشربت به لیمو است- بر ایشان گناهی نیست امافد عضاره گیلاس دراب وگلاب بنوشد بگوید به جای شراب است- ایشان بعضی علما چون مرکت عمی حرام نشده است ولی نیت غلط است  برای ایشان سرزنش وشماتت قائل هستند ولی دراخرت مجازات میشود وچه بسا دراخرات گناه کار حیوان احیاشود انسانیتاش ازدشت داده است ذات تغیر کرده است

 


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3