سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-بحث علمی بودن مارکسیسم – اگر مقوله علم درذهن مادی باشد که از نظر مارکسیسم این چنین است علم بصورت ماده بعلاوه انرژی- درسلول های عصبی ذخیره میشود—اگر این خصوصیات-این ذخیره را ثابت فرض کنیم- یعنی واحد انرژِ وماده که اتم باشد ثابت باشد- دراین ذخیره تغیرات عمدهای رخ نمیدهد ولی زمانی که ذخیره به جرکت به سمت سلولهای ادراک حرکت میکند اثرخود میگذارد واز مغز خارج میشود- که این امر با قضایای فلسفه مارکسیستی درتضاد است- ولی اگر در داخل اتم وانرژیتغیراتذاتی رخ میدهد که طبق گفته اقای مارکس درهرجز ماده تغیرات دیالکتیکی رخ میدهد مسئله فرق میکند اتم ازسه بخش درست شده است نیروی مثبت پروتون- نیروی خنثی نوترون ونیروی منفی الکترون- پس دیالکتیک باید سه حالت رادرنظر بگیردنه دوحالت را- ازاین سه قسمت تغیرات ذاتی وتغیرات تعاملی بین حداقل دوقطب بوجودامده درهر جز وتاثیرات خارج ذاتی روی سیر دیالکتیکی رابوجود میاورد یعنی تز وانتی تز که نتجهان سنتز است درهر جز رخ میدهد که ذاتی است وتاثیربین اجزائی هم ان بین ذرات اتمی ودیگراتمها هم رخ میدد-حال هرکسی برای خود – یک اسم دارد ویک شناخت حضوری ازخود دارد اگکر این تغیرات انجام دهد باید اسم اش تغیر کند- ون شناخت حضوری هم تغیر کند پس چرا رخ نمیدهد؟؟!!- درمورد جامعه شناسی که جناب اقای مارکس بهترین اثر خودرا که دارای نتجه وتاثیرات زیادی شد رامورد توجه قرار میدهیم- اقای مارکس معتقد است روند تاریخ- بخصوص سیر سلوک تاریخ اروپا- بخوبی رشون کرده است ملا واشراف هیچگاه زیر دستان خودرا مساوی باخود نمیانگارند- وچون حالت استکباری دارند برای انها ارزش زیادی قائل نیستند جز انکه خدمه وکارگرانان باشند وسیاست وبرنامه ریزی اقتصادی وسکان سیاست واقتصاد ورا همیشه در دست دارند ودیگران استثمار واستضعاف میکنند ممکن است که حتی مهندس شوند ولی هیچگاه وارد قشر وطبقه ملا واشراف نخواهند شد وهمیشه بایدمطیع صاحبان ثروت وقدرت که از اشراف وملا هستند باشند- مگرانکه یک انقلاب کارگری کنند وقدرت ومنابع ثروت را ازدست انان بیرون اورند- این یک واقعیتی است که مذهب هم بران همیشه انگشت گذاشته است – وانبیا اعظام علیه السلام اجمعین برای شکست این سد سکندر تلاش زیادی کرده اند وخداوندمنان درقران میفرماید ما- اوضاع واحوال-که نشانه همه ابعاد است مداوم دریک گردش علمی تغیر ایجاد میکینم- که این نان یک نواخت پخته شود وهمه ازمایش یکسان داشته باشند- اما خصوصیات- این سیستم- بدین نحو است درهرموردی که نیاز است مثلا رنگ پارچه هادرقریه ای که میایل باشد یک شورا از طرف مردم انتخاب میشود ونظر مردم را برست میاورد- ودرتمام ابعاد کار میکند یک طرحی را ارائه میدهد این طرح باید مداوم تصحیح شود تا ناب گردد وسپس انرا به شورا ی بالاتر کهدر زیزمجوعه ان است داده میشود باز انجا بحث میشود به همین طریق به مجلس میرسد چناچه تصویب شد انزمان شورای صدر عالی حزب نظر میدهد وسپس ازبالا به پایئن دستور داده میشود که این طرح عملی شود- لذا ازادی است ومردم سالاری هم است وحزب درخدمت مردم هم است دیکتاتوری کارگی درمقابل دیکتاتوری سرمیایه داری است تازمانی که احساس خطر میشود این دیکتاتوری بایدباشد که بیشتر اشاره به لومپن های یعنی خرابکاران داخلی دارد تا خارجی امادرعمل برعکس شد حزب موسسات تحقیقی درست کرد خودش برید وخوداش دوخت وبهیک همتهمنگی رسیدن کاری بس دشوار شد برای انکه کلاف از دست دولت خارج نشودتا مدتی گفته شد به این سبک رفتار میشود ولی پس از مدتی ان شکوفائی لازم متوقف شد مسئله نظامیو سیاست خارجی درگروه حزب واقع شد واین امر نتیاج خوبی را بوجودنیاورد وختلافات درون حزبی را به ناچار ایجاد کرد تا کلید بایگان شدن اش درافغانستان فراهم ساخت حزب دقیقا دچار افراط وتفریط شد ومداوم انرا علمی قلم داد کرد


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-بحث علمی بودن مارکسیسم – اگر مقوله علم درذهن مادی باشد که از نظر مارکسیسم این چنین است علم بصورت ماده بعلاوه انرژی- درسلول های عصبی ذخیره میشود—اگر این خصوصیات-این ذخیره را ثابت فرض کنیم- یعنی واحد انرژِ وماده که اتم باشد ثابت باشد- دراین ذخیره تغیرات عمدهای رخ نمیدهد ولی زمانی که ذخیره به جرکت به سمت سلولهای ادراک حرکت میکند اثرخود میگذارد واز مغز خارج میشود- که این امر با قضایای فلسفه مارکسیستی درتضاد است- ولی اگر در داخل اتم وانرژیتغیراتذاتی رخ میدهد که طبق گفته اقای مارکس درهرجز ماده تغیرات دیالکتیکی رخ میدهد مسئله فرق میکند اتم ازسه بخش درست شده است نیروی مثبت پروتون- نیروی خنثی نوترون ونیروی منفی الکترون- پس دیالکتیک باید سه حالت رادرنظر بگیردنه دوحالت را- ازاین سه قسمت تغیرات ذاتی وتغیرات تعاملی بین حداقل دوقطب بوجودامده درهر جز وتاثیرات خارج ذاتی روی سیر دیالکتیکی رابوجود میاورد یعنی تز وانتی تز که نتجهان سنتز است درهر جز رخ میدهد که ذاتی است وتاثیربین اجزائی هم ان بین ذرات اتمی ودیگراتمها هم رخ میدد-حال هرکسی برای خود – یک اسم دارد ویک شناخت حضوری ازخود دارد اگکر این تغیرات انجام دهد باید اسم اش تغیر کند- ون شناخت حضوری هم تغیر کند پس چرا رخ نمیدهد؟؟!!- درمورد جامعه شناسی که جناب اقای مارکس بهترین اثر خودرا که دارای نتجه وتاثیرات زیادی شد رامورد توجه قرار میدهیم- اقای مارکس معتقد است روند تاریخ- بخصوص سیر سلوک تاریخ اروپا- بخوبی رشون کرده است ملا واشراف هیچگاه زیر دستان خودرا مساوی باخود نمیانگارند- وچون حالت استکباری دارند برای انها ارزش زیادی قائل نیستند جز انکه خدمه وکارگرانان باشند وسیاست وبرنامه ریزی اقتصادی وسکان سیاست واقتصاد ورا همیشه در دست دارند ودیگران استثمار واستضعاف میکنند ممکن است که حتی مهندس شوند ولی هیچگاه وارد قشر وطبقه ملا واشراف نخواهند شد وهمیشه بایدمطیع صاحبان ثروت وقدرت که از اشراف وملا هستند باشند- مگرانکه یک انقلاب کارگری کنند وقدرت ومنابع ثروت را ازدست انان بیرون اورند- این یک واقعیتی است که مذهب هم بران همیشه انگشت گذاشته است – وانبیا اعظام علیه السلام اجمعین برای شکست این سد سکندر تلاش زیادی کرده اند وخداوندمنان درقران میفرماید ما- اوضاع واحوال-که نشانه همه ابعاد است مداوم دریک گردش علمی تغیر ایجاد میکینم- که این نان یک نواخت پخته شود وهمه ازمایش یکسان داشته باشند- اما خصوصیات- این سیستم- بدین نحو است درهرموردی که نیاز است مثلا رنگ پارچه هادرقریه ای که میایل باشد یک شورا از طرف مردم انتخاب میشود ونظر مردم را برست میاورد- ودرتمام ابعاد کار میکند یک طرحی را ارائه میدهد این طرح باید مداوم تصحیح شود تا ناب گردد وسپس انرا به شورا ی بالاتر کهدر زیزمجوعه ان است داده میشود باز انجا بحث میشود به همین طریق به مجلس میرسد چناچه تصویب شد انزمان شورای صدر عالی حزب نظر میدهد وسپس ازبالا به پایئن دستور داده میشود که این طرح عملی شود- لذا ازادی است ومردم سالاری هم است وحزب درخدمت مردم هم است دیکتاتوری کارگی درمقابل دیکتاتوری سرمیایه داری است تازمانی که احساس خطر میشود این دیکتاتوری بایدباشد که بیشتر اشاره به لومپن های یعنی خرابکاران داخلی دارد تا خارجی امادرعمل برعکس شد حزب موسسات تحقیقی درست کرد خودش برید وخوداش دوخت وبهیک همتهمنگی رسیدن کاری بس دشوار شد برای انکه کلاف از دست دولت خارج نشودتا مدتی گفته شد به این سبک رفتار میشود ولی پس از مدتی ان شکوفائی لازم متوقف شد مسئله نظامیو سیاست خارجی درگروه حزب واقع شد واین امر نتیاج خوبی را بوجودنیاورد وختلافات درون حزبی را به ناچار ایجاد کرد تا کلید بایگان شدن اش درافغانستان فراهم ساخت حزب دقیقا دچار افراط وتفریط شد ومداوم انرا علمی قلم داد کرد


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- کانت فیلسوف ساده اندیش-کانت تحت تاثیرپیشرفتهای علمی- فلسفه را تبدیل به شناخت زمانی – مکانی کرد  فاجعه از اهمین جا شروع میشود که فلسفه- علم- نیست برای علم –دیدگاه- زمانی –مکانی است  ولی برای فلسفه اشتباه است  غایت بینی درست است- ودر ضمت وضعیت پاپ ها وسرنوشت مسیحیت از نظر غقلانی درست که به فاجعه تبدیل شد این نشان ضعف الهی نیست- بلکه نشانم  قدرت الهی است که با شناخت علمی درک نمیشود با شناخت فلسفی درک میشود-بحثی ایشان دارد بنام چرخ اش کپرنیکی – که انرا درفلسفه اورده است- منظور این است که قبلا میگفتند هرفردی  به هرجا برسد بستگی به ستاره ای داردکه درزمان طلوع ان ستاره متولد میشود وان ستارهدوران فرد مداوم میچرخد وسرنوشت انرا تعین میکند وهمه بدنبال شناخت- ستاره خود بودند- کپرنیک این موضوع رارد کرد وفرمودند شناخت ستاره ما بایددوران بچرخیم- درکل حرف درستی است ما باید بدنبال شناخت باشیم درخت که نمیاید دور ما بچرخد وخودرا معرفی کند- درشناخت خداوند منان همین طور است ولی شناخت فلسفه خلقت خداوندمنان مابایادمارا اگاه کند- واین کار هم کرده است توسط پیامبران ولی اگر درمسیحیت درست از اب درنیایمد ایشان بایدتورات وانجیل صحیح را پیدا کند- خیلی کودکانه است که کسی بگوید  شر ذاتی غلط است ولی خذاوند فرموده است که این چنین است  دیگر وجود  هدایت فایده ای ندارد- درست است که پاپ هامداوم میگفتند معجزات رخ میدهد ومسیحیت به پیش میرود- ولی اینطور نشد- ایشان دراینجا به دونتجه میرسد- کی انخداوند قهار گویا بایدتنزل کرده باشد ویا خداوندمنان خلق میکند ودیگر کاری به انسان ندارد وانسان خودا شبایدتصمیم بگیرد وجلو برود واز خداوندمنان کمکی بیرون نمیاید- همان معتزله- است زمانی مکانی  درفلسفه بسیار خطرناک است- ناگهان طفلی میمیرد- بحث تکامل ایشان چه میشود؟ یا سیاه چاله پیدا میشود ونظم بعضی ستارگان رابهم میزند- قران برای حل این موضوع انچنان استادمعزز حضرا ایت الله دکتر مرتضی مطهری بیان کرده اند من بیان میکند- برایان موضوع دومثال درقران است- یکی- درخت  ودومی خورشید-تنه درخت را روح تصور کنید شاخ وبرگ را جسم تصور کنید- هرسال این شاخ وبرگ رشد میکنند مخصو صابرگها وسپس در پایز روه به زردی میگذارند وسرانج  ازدرخت کنده میشوند وخورد وپراکنده میشوند وسال دیگر برگ  قوی تر دارد میوه بیشتری میدهد غیره انسان دردنیای دیگر جسم قویتر دارد تکامل بیشتری دارد مانندانکه ساختمان کهن سابق راخراب میکینم یک ساختمان نو بهتری  راجایگزین میکنیم- خراب کردن مقدمه بهتر شدن است  این اصل درطبیعت رخ میدهد ولی شناخت اش کمی مشکل است- دوم خورشید است  هر روز خورشید درمداری است وطلوع وافول دارد اگر مداراش راتغیرندهد ویا افول نداشته باشد ان زمان ضد تکامل است- اینموضوع جناب اقای کانت متوجه نیست ضعفهارا میبیند وقدرت درک بوجودامدن تکامل رانداردتنها چیزی از مذهب خوشش امده است  اخلاق بوده است چون بعداز رنسانس اخلاق  فردی وجمعی وشهری شد هذکس هرنوع که میخواست بدنبال اخلاق بود وایشان متوجه شد که اینده هرج ومرج است اخلاق و وجودان سالم را پذیرفت وگفت خداوندمنان ووفقط یک جا امر مطلق دارد وان وجودان واخلاق است ودر مابیقه بقول معروف خدا مرده است بدنبال عقل وحکمت  خودروید ودرباره معجزه میفرماید درگذشته درمسیحیت مسلما معجزه وحجود داشته است وان زمان معجزه موتور حرکت بوده است – ودیگر معجزه رخ نمیدهدمعجزه- کمک فراون میکند ولی تلاش انسان درجا خود است همه چجیزرا معجزه انجام نمیدهد این مطلب در مسیحت بد معنا شده است که تصور میکردند درزمان مسیح علیه السلام همه چیز توسط معجزه حل میشده است وامروزه نیست؟؟ بیرون رفتن-  رضا شاه ومحمد رضا شاه معجزه است-من شخصا نظریه جناب مرحوم دکتر عباس یمینی شریف قول دارم گ که انگلیسی ها پنج روز پس از اخراج رضا شاه متوجه شدند اشتباه کردند وبدنبال باز گشت بو.دند.وبه پلیس اجازه هرنوع جنایات رادادند انهاهم دزدان رها کردند وگفتند داخل خانه شودیدوافرادرا بکشید وچپاول کنید و.درب مغازه رابستند وتمام کالاهار احتکار کردندوکارهای دیگر ولی مردن متوجه شدند وپایداری کردند- که بسیار عجیب بودمردمدم کلانتری به خاطر پول چهار چاقو میزدند


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- انواع نظریات انسانی بعلت جهل وتک بعدی ویا تک ساحتی مختوم به شکست هستند  حل مسائل  انسان پیچیده است لذا درحدیث داریم خداوندمنان انسان را پیچیده خلق رکرده است  تا خود ائیدولوگ انها باشد—تکرقمی نمیتوان مسائل را انسان راحل کرد هم در نظریه وهم در نقشه راه- وراهنمای عمل-بعنوان نمونه اقتصاد-در اسلام چهار مولفه دارد- بخش دولتی  که مسئول بخشی از اقتصاد است که بودجه نجومی میخواهد با منافع کم وگاهی درانهم یارانه میباست-پرداخت کند ازجمله صنعت نظامی – اگر به بخش خصوصی داده شود- در شرایط امروزی  یاباید رشوه دهد وچپاول کند ویا جنگ راه بی اندازد- یکنمونه بیاورم  وضعیت هلی کوپتر دراین برملا شد که من درانمورد بحثی نمیکنم که جناب اقای سولوان ریس سابق سیا وسفیر امریکا در اریان درباره اش بخوبی صحبت کرده است- درباره فروش فانتون ها ودیگر هواییمای ها-جنگی – امروزه هوایپماهای جنگی اولا از الیاژ فوق العاده گرانبها ساخته میشود که براورد شدهاست نزدیک به طلا وپاتین است ودراینده ازانها گرانتر خواهد شد- ودر نتجه هر سه ماه که هواپیما تغیرات بخشی میکند وهر سال تغیرات عمده میکند وهر دوساله تغیرات شگرف است- درست ماند کامپتور که کیس  مرکز عملیات  تاحدی ارتقا پیدا میکند وزمانی میاید که قابل ارتقا نیست- بایدنوع کیس تغیر کند واین امر همچنان ادامه پیدا میکند- وچون الیاژ ها بسیار گرانقیمت اس نمیتوان انرا دور ریخت- ونمیشود امروزه  انها احیا کرد باید انبار کرد تا روز های بتوان انهارا احیا کرد ویا برترکیبات جدید الیاژ قویت ری را ایجاد کرد- درمسلسل هم همین اتفاق افتاده است- در چوب اسکی ولوازم انهم همین اتفاق است کهد فرد بایدخوداش قطعات رابخرد وخوداش سوار کند که کاری مشکل است- درنتجه مافیا اسلحه دست به اقدامات =حرام میزند ولذا باید دولت انرا تهیه کند گرچه امروزه پنتاگون کمک های مادی سنگنینی به مافیای اسلحه میدهد—پسبخشی دولتی میشود مانند پزشکی واموزش وپرورش- دانشگاه وغیره که دراسلام است وبخشی دیگر بخش خصوصی است که این بخش بسیار متنوع وفرا گیراست اناع مبلمان سازی لوازم خناگی –فرش –ماشین کشتی درحدی خاص وغیره که باز دراسلام است- سوم بخش عمومی  وی تعاونی- این بخش یک کار دست جمعییک کار اقتصادی وحتی معنوی انجام بدهند  واز مجانی وتا سود عادلانه میتوانند به افراد بدهند و این بخش در اسلام هم است- بخش چهارم –انفال است که هشتاد درصد ثروت طبیعت را دربر میگیرد—این انفال مال خداوند منان وپیامبر اکرم صلواته الله-علیه واله والسلم – سهم خداوند به کل بشربخشیده شده است وان زمینهائی-که اطراف قریه ها ودهات وشهرا است کهموردنیاز است ومجانی وارد  چرخه اقتصادی میشود- واز جنگل ها سوخت ها-  مراتع افراد بهمیزان استفاده برای همه مجانی است ولی خرج حمل ونقل وفراهم کردن را افراد بایدبدهند- ومابیقه سهم پیامبر  اکرم صلواته علیه واله والسلم- است که ازخریدن از ایشان شروع میشودمثلا نفت- حالایشان به چه قیمتی فروشد وویا مجائی بدهد- انفاق جنبه روانی ومعنویتی دارد وبه حق درمان کنده مشکلات انسان است بخصوص درمسائل روانی  گرچه نتجه اقتصادیدارد ولی جنبه روانی ان بسیار مهم است- در اسلام مالیات- خمس است وزکات-از امام صادق علیه السلامنقل شده است اگرافراد کار بکنند وخمس وزکات بدهند تمام مخارج انان درهرعصری بخوبی تهیه میشود وحتی دمیتوانند به افراد مسیحی ویهودی وحتی مشرکین با شرایطی کمک کنند پر واح است بازکات تنها نمیتوان این کار کرد حتی یک دهکده ابادهم نمتواند امروزه با زکات اقتصاد خودرا شکوفا کند بسیار حرف بی ربطی است اگر در گدشته انجام گرفته است به کمک انفال بوده است که حق انان نبوده است –انفال را نمیتوان جزو بیتالمال دانست حسابی کاملا جدا گانه دارد درمواردهزینه کردن خمس یکی مخارج دولت اسلامی و وزرات خانه های ان است-چگونه توسط زکات میتوانچنین کاری را کرد- یاهرنوع بینوائی را برطرف کردن مثلا مسجد ساختن- هنر در اسلام این است مدل ثابت نیست چه میزان دولت تقبل کند وچه میزان بخش خصوصی تقبل کند – چه میزان بخش عمومی وچه میزان از انفال کمک بگیرد وغیر از این راه تمام راها باشکست روبرو خواهد شد وفقط در شرایط بحرانی باج وخراج باید گرفتهم به اندازه نیاز-ادامهدارد- ا


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- انواع نظریات انسانی بعلت جهل وتک بعدی ویا تک ساحتی مختوم به شکست هستند  حل مسائل  انسان پیچیده است لذا درحدیث داریم خداوندمنان انسان را پیچیده خلق رکرده است  تا خود ائیدولوگ انها باشد—تکرقمی نمیتوان مسائل را انسان راحل کرد هم در نظریه وهم در نقشه راه- وراهنمای عمل-بعنوان نمونه اقتصاد-در اسلام چهار مولفه دارد- بخش دولتی  که مسئول بخشی از اقتصاد است که بودجه نجومی میخواهد با منافع کم وگاهی درانهم یارانه میباست-پرداخت کند ازجمله صنعت نظامی – اگر به بخش خصوصی داده شود- در شرایط امروزی  یاباید رشوه دهد وچپاول کند ویا جنگ راه بی اندازد- یکنمونه بیاورم  وضعیت هلی کوپتر دراین برملا شد که من درانمورد بحثی نمیکنم که جناب اقای سولوان ریس سابق سیا وسفیر امریکا در اریان درباره اش بخوبی صحبت کرده است- درباره فروش فانتون ها ودیگر هواییمای ها-جنگی – امروزه هوایپماهای جنگی اولا از الیاژ فوق العاده گرانبها ساخته میشود که براورد شدهاست نزدیک به طلا وپاتین است ودراینده ازانها گرانتر خواهد شد- ودر نتجه هر سه ماه که هواپیما تغیرات بخشی میکند وهر سال تغیرات عمده میکند وهر دوساله تغیرات شگرف است- درست ماند کامپتور که کیس  مرکز عملیات  تاحدی ارتقا پیدا میکند وزمانی میاید که قابل ارتقا نیست- بایدنوع کیس تغیر کند واین امر همچنان ادامه پیدا میکند- وچون الیاژ ها بسیار گرانقیمت اس نمیتوان انرا دور ریخت- ونمیشود امروزه  انها احیا کرد باید انبار کرد تا روز های بتوان انهارا احیا کرد ویا برترکیبات جدید الیاژ قویت ری را ایجاد کرد- درمسلسل هم همین اتفاق افتاده است- در چوب اسکی ولوازم انهم همین اتفاق است کهد فرد بایدخوداش قطعات رابخرد وخوداش سوار کند که کاری مشکل است- درنتجه مافیا اسلحه دست به اقدامات =حرام میزند ولذا باید دولت انرا تهیه کند گرچه امروزه پنتاگون کمک های مادی سنگنینی به مافیای اسلحه میدهد—پسبخشی دولتی میشود مانند پزشکی واموزش وپرورش- دانشگاه وغیره که دراسلام است وبخشی دیگر بخش خصوصی است که این بخش بسیار متنوع وفرا گیراست اناع مبلمان سازی لوازم خناگی –فرش –ماشین کشتی درحدی خاص وغیره که باز دراسلام است- سوم بخش عمومی  وی تعاونی- این بخش یک کار دست جمعییک کار اقتصادی وحتی معنوی انجام بدهند  واز مجانی وتا سود عادلانه میتوانند به افراد بدهند و این بخش در اسلام هم است- بخش چهارم –انفال است که هشتاد درصد ثروت طبیعت را دربر میگیرد—این انفال مال خداوند منان وپیامبر اکرم صلواته الله-علیه واله والسلم – سهم خداوند به کل بشربخشیده شده است وان زمینهائی-که اطراف قریه ها ودهات وشهرا است کهموردنیاز است ومجانی وارد  چرخه اقتصادی میشود- واز جنگل ها سوخت ها-  مراتع افراد بهمیزان استفاده برای همه مجانی است ولی خرج حمل ونقل وفراهم کردن را افراد بایدبدهند- ومابیقه سهم پیامبر  اکرم صلواته علیه واله والسلم- است که ازخریدن از ایشان شروع میشودمثلا نفت- حالایشان به چه قیمتی فروشد وویا مجائی بدهد- انفاق جنبه روانی ومعنویتی دارد وبه حق درمان کنده مشکلات انسان است بخصوص درمسائل روانی  گرچه نتجه اقتصادیدارد ولی جنبه روانی ان بسیار مهم است- در اسلام مالیات- خمس است وزکات-از امام صادق علیه السلامنقل شده است اگرافراد کار بکنند وخمس وزکات بدهند تمام مخارج انان درهرعصری بخوبی تهیه میشود وحتی دمیتوانند به افراد مسیحی ویهودی وحتی مشرکین با شرایطی کمک کنند پر واح است بازکات تنها نمیتوان این کار کرد حتی یک دهکده ابادهم نمتواند امروزه با زکات اقتصاد خودرا شکوفا کند بسیار حرف بی ربطی است اگر در گدشته انجام گرفته است به کمک انفال بوده است که حق انان نبوده است –انفال را نمیتوان جزو بیتالمال دانست حسابی کاملا جدا گانه دارد درمواردهزینه کردن خمس یکی مخارج دولت اسلامی و وزرات خانه های ان است-چگونه توسط زکات میتوانچنین کاری را کرد- یاهرنوع بینوائی را برطرف کردن مثلا مسجد ساختن- هنر در اسلام این است مدل ثابت نیست چه میزان دولت تقبل کند وچه میزان بخش خصوصی تقبل کند – چه میزان بخش عمومی وچه میزان از انفال کمک بگیرد وغیر از این راه تمام راها باشکست روبرو خواهد شد وفقط در شرایط بحرانی باج وخراج باید گرفتهم به اندازه نیاز-ادامهدارد- ا


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- انواع نظریات انسانی بعلت جهل وتک بعدی ویا تک ساحتی مختوم به شکست هستند  حل مسائل  انسان پیچیده است لذا درحدیث داریم خداوندمنان انسان را پیچیده خلق رکرده است  تا خود ائیدولوگ انها باشد—تکرقمی نمیتوان مسائل را انسان راحل کرد هم در نظریه وهم در نقشه راه- وراهنمای عمل-بعنوان نمونه اقتصاد-در اسلام چهار مولفه دارد- بخش دولتی  که مسئول بخشی از اقتصاد است که بودجه نجومی میخواهد با منافع کم وگاهی درانهم یارانه میباست-پرداخت کند ازجمله صنعت نظامی – اگر به بخش خصوصی داده شود- در شرایط امروزی  یاباید رشوه دهد وچپاول کند ویا جنگ راه بی اندازد- یکنمونه بیاورم  وضعیت هلی کوپتر دراین برملا شد که من درانمورد بحثی نمیکنم که جناب اقای سولوان ریس سابق سیا وسفیر امریکا در اریان درباره اش بخوبی صحبت کرده است- درباره فروش فانتون ها ودیگر هواییمای ها-جنگی – امروزه هوایپماهای جنگی اولا از الیاژ فوق العاده گرانبها ساخته میشود که براورد شدهاست نزدیک به طلا وپاتین است ودراینده ازانها گرانتر خواهد شد- ودر نتجه هر سه ماه که هواپیما تغیرات بخشی میکند وهر سال تغیرات عمده میکند وهر دوساله تغیرات شگرف است- درست ماند کامپتور که کیس  مرکز عملیات  تاحدی ارتقا پیدا میکند وزمانی میاید که قابل ارتقا نیست- بایدنوع کیس تغیر کند واین امر همچنان ادامه پیدا میکند- وچون الیاژ ها بسیار گرانقیمت اس نمیتوان انرا دور ریخت- ونمیشود امروزه  انها احیا کرد باید انبار کرد تا روز های بتوان انهارا احیا کرد ویا برترکیبات جدید الیاژ قویت ری را ایجاد کرد- درمسلسل هم همین اتفاق افتاده است- در چوب اسکی ولوازم انهم همین اتفاق است کهد فرد بایدخوداش قطعات رابخرد وخوداش سوار کند که کاری مشکل است- درنتجه مافیا اسلحه دست به اقدامات =حرام میزند ولذا باید دولت انرا تهیه کند گرچه امروزه پنتاگون کمک های مادی سنگنینی به مافیای اسلحه میدهد—پسبخشی دولتی میشود مانند پزشکی واموزش وپرورش- دانشگاه وغیره که دراسلام است وبخشی دیگر بخش خصوصی است که این بخش بسیار متنوع وفرا گیراست اناع مبلمان سازی لوازم خناگی –فرش –ماشین کشتی درحدی خاص وغیره که باز دراسلام است- سوم بخش عمومی  وی تعاونی- این بخش یک کار دست جمعییک کار اقتصادی وحتی معنوی انجام بدهند  واز مجانی وتا سود عادلانه میتوانند به افراد بدهند و این بخش در اسلام هم است- بخش چهارم –انفال است که هشتاد درصد ثروت طبیعت را دربر میگیرد—این انفال مال خداوند منان وپیامبر اکرم صلواته الله-علیه واله والسلم – سهم خداوند به کل بشربخشیده شده است وان زمینهائی-که اطراف قریه ها ودهات وشهرا است کهموردنیاز است ومجانی وارد  چرخه اقتصادی میشود- واز جنگل ها سوخت ها-  مراتع افراد بهمیزان استفاده برای همه مجانی است ولی خرج حمل ونقل وفراهم کردن را افراد بایدبدهند- ومابیقه سهم پیامبر  اکرم صلواته علیه واله والسلم- است که ازخریدن از ایشان شروع میشودمثلا نفت- حالایشان به چه قیمتی فروشد وویا مجائی بدهد- انفاق جنبه روانی ومعنویتی دارد وبه حق درمان کنده مشکلات انسان است بخصوص درمسائل روانی  گرچه نتجه اقتصادیدارد ولی جنبه روانی ان بسیار مهم است- در اسلام مالیات- خمس است وزکات-از امام صادق علیه السلامنقل شده است اگرافراد کار بکنند وخمس وزکات بدهند تمام مخارج انان درهرعصری بخوبی تهیه میشود وحتی دمیتوانند به افراد مسیحی ویهودی وحتی مشرکین با شرایطی کمک کنند پر واح است بازکات تنها نمیتوان این کار کرد حتی یک دهکده ابادهم نمتواند امروزه با زکات اقتصاد خودرا شکوفا کند بسیار حرف بی ربطی است اگر در گدشته انجام گرفته است به کمک انفال بوده است که حق انان نبوده است –انفال را نمیتوان جزو بیتالمال دانست حسابی کاملا جدا گانه دارد درمواردهزینه کردن خمس یکی مخارج دولت اسلامی و وزرات خانه های ان است-چگونه توسط زکات میتوانچنین کاری را کرد- یاهرنوع بینوائی را برطرف کردن مثلا مسجد ساختن- هنر در اسلام این است مدل ثابت نیست چه میزان دولت تقبل کند وچه میزان بخش خصوصی تقبل کند – چه میزان بخش عمومی وچه میزان از انفال کمک بگیرد وغیر از این راه تمام راها باشکست روبرو خواهد شد وفقط در شرایط بحرانی باج وخراج باید گرفتهم به اندازه نیاز-ادامهدارد- ا


ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم-با تبریک فرا وان برای ارتش های قهرمان-بطل-  لبنان وسوریه –و- ارتش مقاومت همیشه پیروز حزب اللهکه بر بال فرشتگان نشسته اند—برای گرفتن مرکز النصرت ترسو وجبان-با-هلی کوپتر- پنچ کماندو در کوه نزدیک خط مقدم النصرت حمق- پیاده کنید که اتش های موثر بروری انها بریزند وانها باموشک ومسلسل  ودوربین –زد- یازیردریائی که مداوم جابجا میشوند اهداف را مشخص ونیروهائی کماندوئی انها زیر اتش بگیرنند ونیروی مهاجم شما به چهار قسمت تقسیم سه  بخش ان درجاده موازی دور از جاده اصلی حمله شوند وهرگاه نیاز باشد دوزاویه قائمه بزنند قوای سنگین اسلحه از چاده چهارم حرکت کنند انشالله پیروزبه نصر الهی ودعای امام زمان علیه السلام هستیدوباشید


ارسال شده در توسط علی
<   <<   6   7   8   9      >

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3