سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

 

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- اخبار خودکوشی- عامل برای مخالفین  شده است- انسان یک ظرفیت  حیاتی دارد- زمانی که ازحد طبیعی ان کم شودبه سمت خودکشی میرود-انسان بایدقدرت خلاقیت- داشتن ابتکار- وتحمل  تجربه کردن  داشته باشد- یک دانشمند امریکایی درحیطه کشاورزی  ازایشان دعوت میکنند که اگر همه چیزمامرتب بود ماافرادی تنبل وبدون تحقیقات وکم سوادمیشدیم وخداوندمنان راهم نمیشناختیم- جهانسوم یکمقداری تعلیمات دارد همه خودرا به ان متصل میکنند واگر جواب نداد دیگرامیدی ندارند چه بساخودخودکشی میکنند ضعیفترین افراد معتادها هستند- موادگیرنیاورد چه بساخودکشی میکند- درامریکا کورنا امد  وتاحدی هالیوود وتاتر تعطیل شدن-یک کارگردان برجسته دستگاه فیلمبرداری خودرا برداشت درغرب بعضی پارک ها بسیاربزرگ هستند که از کنار داخلی انها یک خیابان کشیده شده است کنار ان خیابان مغازه های متعدی هستند- یکنوع رستوران است  بنام رستوران گوشت که غالبا درداخل مثلاتخممرغی است هم چایخانه است وهم فست فودوغذاهای کبابی -کارگردان امده است ازمردم سئوالاتی کرده است وجواب گرفته است  وانهارا بعضی رانتخاب کرده است وتدوین کرده است به تلویزیون فروخته است میگیوید که به اندازه هالیوود پول دراوردم وکاردوه یکسناروی  دونفر ویا بیشترتهیه کرده است که فردی پس از نیم ساعت  بازی کند ازانهم فیلم برداشتهاست وباز فروخته است-کمترین خودکشی مال المان است چرا؟_ باقطاراز بلژِیک به هلند میرفتم وراه اصلی  درحال تعمیربودقطار رفت  وارد المان شد ویک نیمدایره زدوارد وسط راه بلژِیک هلندشدیک بلژِیکی سهروز هفته جنگلی  ویک دشت نزدیک جنگل درتابستان یخ زده بود سه یکدختر یسیزده ساله ویک دختر هفت ساله ویک دختر دوساله با اسکی میخواستند به مدرسه برونند واین دختر دوساله مداوم زمین میخورد-مادرست برعکس عمل میکینمدرحالیکه دستورات اسلامی  اینچننین نیست- مدتی  بروند یتیم خانه ها کار کنند -خانه سالمندان کار کنند مدتی کم کم  واردحوزه فکر وابتکار وپیداکردن ظرفیت میشوند 


 


ارسال شده در توسط علی

 

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-عید قربان را به پیروان راستین امامان منتخب پیامبر اکرم صلواته علیه واله والسلم مبارک باد- نگاهی به خطبه پیامبر اکرم صلوته الله علیه واله والسلم در غدیر خم-  برگرفته از کتاب خطبه پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلمنوشته  جناب استادمعزز اقای محمد باقر انصاری- از قرارمعلوم پیامبر اکرم  فرمودند من برای حج میروم هرکس که مایل باشد بیاید- بسیاریاز دستورات  موضوعات عبادی -من جمله حج  گفته نشده است-یکبحثی موجود است قربانی نشان دار وقربی بی نشان-پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم قربانی نشان دارعمل کردند وبحث بسیارزیادی بعدا رامطرح شد که امام صادق حتما یک وردی - سحری -بلد است گفتندیاپیامنبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام ان وردوسحر  را به ماهم یاد بده ایه امرچه سحری ویاوردی؟؟ حتی پرتاب تیر از جانب ان عظمت علیه واله والسلام از جانب من است من تیررا  به هسی نپذیرد میزنم مال شما را هم من میزنم ایناست که درههم مراحل وابعاد بایدمتکی به خداوندمنان بود تا موفقیت بدست بیاید  ایندرس پیامبر ان وامامان عظیم الشان است-هرکسی نپذیردسرانجام مانند عاقبت شیطان میشود-ادامه دارد


 


ارسال شده در توسط علی

انجمن نجات

نجات یافتگان از مجاهدین با عشق زندگی میسازند

جدا شده ها باعشق به زندگی به مقابله با فرقه رجوی رفته و زندگی را می سازند!

انجمن نجات سه‌شنبه 5 بهمن 1400

همه کسانی که در فرقه رجوی زندگی می کنند همیشه این چالش را دارند که زندگی بیرون از فرقه چطوری است؟
همیشه از این می ترسند که با واقعیت های زندگی عادی و بیرون روبرو شوند و مجاهدین همیشه سعی می کند این ترس را در درون نفرات تقویت کند.

رهبران مجاهدین با هر روشی که بتوانند نفرات و اعضای خود را از زندگی دنیای بیرون دور نگه می‌دارند. خانواده، همسر، فرزند، پدر، مادر و کلا هرچی که بوی عشق و زندگی و عاطفه بدهد رجوی با آن دشمن است. و به همین دلیل هم سعی می کند که اعضای سازمان را از این مقولات دور نگه داشته. و آنها را در ذهن اعضای گرفتار در فرقه رجوی ضد ارزش جلوه دهد.
حال سوال این است رجوی چرا باید اعضای گرفتار در تشکیلات مخوف این فرقه را با چنین محدودیت ها و رفتارهای ضد انسانی کنترل کند؟

پاسخ روشن است. چرا که اگر هر عضوی بخواهد به ارزش های ذاتی و خدادادی خود نزدیک شود لاجرم باید از ارزش های فرقه رجوی که ضد خانواده و زن و زندگی است دوری کند.

بدیهی است جدا نگه داشتن فرد از جامعه اصلی ترین ویژگی فرقه ها از جمله فرقه رجوی است. تا بدین ترتیب آنها به قوانین دگم و بی چون و چرای فرقه عادت کنند. فرقه برای اعضای گرفتارش دنیای جدیدی می سازد که در تمامی ابعاد آن با جامعه و اجتماع انسان ها متفاوت است. دنیای بی عاطفه و ضد خانواده.

فرقه ها برای حفظ تعادل و تمکین اعضا از رهبری فرقه، نیازمند ساختن یک دشمن در ذهن اعضای گرفتار در فرقه در بیرون از حصارهای تشکیلاتی هستند. تا بدین ترتیب آنان را از دنیای بیرون ترسانده و در راستای اهداف ضد انسانی خود بیشترین بهره را ببرند.
فرقه ها تمامی ابعاد و جوهره وجودی اعضا را از خصوصی ترین تا عمومی ترین مسائل شان در تشکیلات را بشکل توهین آمیزی که در هیچ جای دنیا دیده نشده کنترل کرده و سعی می کنند ارتباط آنان را از دنیای بیرون قطع کنند و کرده اند.

بنابراین رهبران مجاهدین قبل از اینکه بخواهند اعضای سازمان را با حصارهای فیزیکی کنترل کنند آنها را با حصارهای ذهنی به بند می کشند. بنابراین هرگونه خروج از این حصارها در ظاهر امری غیر ممکن و وحشت آفرین بنظر می رسد.

اما می توان با عشق به زندگی و خانواده در هر شرایطی سختی ها را کنار گذاشت و پای در دنیای خوب انسانها گذاشت.
وقتی افراد جدا شده با هر سابقه حضور در فرقه، در جمع خانواده، دوستان و آشنایان و حتی هموطنان خود قرار می گیرند هرچند این حضور سختی های خاص خود را دارد اما شیرینی های آن به تمامی سختی های سالیان تنهایی و دور از خانواده می چربد. و تازه آن موقع متوجه می‌شود که رجوی چه نعمتی را در این سالیان از ما دریغ کرده است.

واقعیت امر این است طی سالهای گذشته چه در خاک عراق و چه اکنون در خاک آلبانی افراد زیادی با تحمل سختی های فراوان از این فرقه جدا شده و به زندگی چه در ایران و چه در خارج از کشور برگشته اند تا فصل جدیدی را آغاز کنند.
در این میان ازدواج این موهبت الهی اولین ضربه به تابوت رجوی توسط هر جدا شده است که نسل کشی را در این فرقه رواج داده است.

دنیای بیرون از فرقه دنیای آزاد و نفس ها و حس خوب زندگی و عاطفه ها در کنار خانواده بودن است. حس دوست داشتن همسر و حس خوب پدر و مادر شدن است .
بله همین عشق و عاطفه هاست که بنیان رجوی را به لرزه میاندازد و او از آن وحشت دارد.

موسی دامرودی، تیرانا

یک دیدگاه ارسال کنید دسته ها: فرقه گرایی مجاهدین برچسب ها: ، © تمامی حقوق وب سایت برای انجمن نجات محفوظ است. خروج از نسخه موبایل

 


ارسال شده در توسط علی

 

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-مواظب تبلت های خود باشید- بخصوص درزمانی که شارش میشود بان صحبت نکنیددرجای که تکان نخورد قراردهید تاشارش شود-دلیلاش این است که دراثرحرکت حرارات برای شارش شدن از مسیرخوداش تغیر میکند سوکت چای شارش را میگویند میسوزد - درتعمیران رفتدارد یک قطعه دیگربسوز تمام اجزا دریک صفحه است که به ان -برد= وزمای که یک سوکت جدید بکذارند باز بایدحرارات بدهند  وبرای تجارت  برد تبلت ضعیف است  بایدبردراعوض کردکلا  ما در-کامپاند ضعیف هستیم  یعنی نرم افزاری با سختافزار کار میکند دلیلاش عدم    اشکارکردن این علوم  درجهان غرب است که معدن طلا ونقره ونفت انان است - یکسانتیمترمکعب  درماهواره قیمت اش چند میلیون دلار است دیعنی یک صفحه صا ف مسطح مثلا سطح مسطح کشتی برد میگویند صفحه  برای اگهی  - قبلا درانگلستان وبخصوص امریکا دکترهای قلابی  کم نبودندکه ادعا میکردند که تخصص دارند  ایمان همین است از جاده منحرف شدی سوختی - برای اینکه این قلابی هارامردم بشناسند در سراسرای دانشگاه جعبه  اگاهی به دیوار داشتند  که هرکس تخصص میگرفت اسم اش وبعدا با عکسش دران جعبه بود در دانشکده اقتصاددانشگاه لندن  اطاقی را بچه ها اطاقی  به من نشان دادندکه درانجا  درروی دیواربردبود واسامی وعکس کسانی که تخصص گرفتن انجا نصب شده بود-درحدیث است ملتها دراثربی ایمانی خودشان تعداد شیاطین انهازیادمیشود ولطمات زیادی  به انهاوارد میکندد این یکی از مکرهای الهی است- به خداوندمنان بایدایمان اورد هم قدرت الهی وهم خداوند منان انهارادردنیا واخرت مسخره میکند وعذاب میکند- خلاصه برق باید  ازمحافظ بگذرد


 


ارسال شده در توسط علی

 

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است اقای ایوب مدائن بیخودنیست که پدرشما اسم شما را ایوب گذاشته است-اهل صبر اهل مردم داری اهل جوشش انقلابی  نترسیدن از مرگ  وغیره خوب است به کشور اذربایجان بروید  هنوزکمونیستها نفس میکشندولی ان جوشش سابق راندارند-شماان جوشش سابق را احیا کنیدوبگو ئید این پولهای بخشش سرمایه داری لذتی ندارد-چیره کمونیست لذت بخش است- تا مقام شهادت بروید وبگوئیئمسلما چندروزی ناراحت میشویدوبعدلبخندبزنیدکه من مقداری  رشد کمونیستی رابوجود اوردم



 


ارسال شده در توسط علی


ارسال شده در توسط علی


بسم الله الرحمن الرحیم-صدها عضو گروهک منافقین در آلبانی جدا شده اند








یک قاضی آلبانیایی تاکید کرد که بیش از 400 عضو گروهک تروریستی منافقین از این سازمان جدا شده اند و سران این گروهک، از مقامات امنیتی آلبانی برای حمله به فراریان و جدا‌شدگان خود استفاده می کند.

العالم - اروپا

در حالی که داعش و جبهه النصره در سوریه اقدام به کشتن سربازان فراری خود می کردند، این اتفاق در آلبانی به گونه ای دیگر رخ می دهد؛ گروهک تروریستی منافقین از مقامات امنیتی آلبانی برای حمله به فراریان و جدا‌شدگان خود استفاده می کند. گروهک منافقین از آلبانی در جنگ به اصطلاح نیابتی با ایران، به نمایندگی از رژیم صهیونیستی می جنگد.

این سازمان تروریستی مدعی است که ایران در مارس 2018 قصد داشت به آن حمله کند و از این توجیه همراه با رژیم صهیونیستی برای اخراج سفیر ایران از آلبانی استفاده کرد. مریم رجوی به ویژه از فراریان فرقه خود عصبانی است. بسیاری از ایرانیان از دست گروهک منافقین فرار کرده اند و اکنون در آلبانی، آزاد زندگی می کنند. این یک بحران هویتی بزرگ برای منافقین ایجاد کرده است زیرا چنین جدایی هایی باعث مرگ سازمان تروریستی می شود. مریم رجوی و همسر اولش مهدی ابریشمچی مدعی هستند که این فراریان و جدا‌شدگان توسط تعدادی آلبانیایی حمایت می شوند.

در 15 ژوئیه، مریم رجوی موفق شد ولادیمیر مارا، دادستان آلبانیایی و قاضی اتلوا ددا را متقاعد کند که به خانه‌های فراریان ایرانی حمله کنند. در بازرسی، پلیس چیزی غیرقانونی پیدا نکرد. حکم بازرسی منتشر شده توسط قاضی اتلوا ددا نشان می دهد که 400 عضو، این سازمان را رها کرده اند و 300 جنگجوی خارجی خود را به صورت قاچاق وارد اتحادیه اروپا کرده اند. با فشار لابی صهیونیستی، مقامات آلبانی فرماندهان این سازمان تروریستی را که در حال قاچاق مواد مخدر و انسان به اروپا دستگیر شده اند و پولشویی انجام می دهند، زندانی نمی کنند.

منتقدان سیاست دولت آلبانی معتقدند حتی اگر مریم رجوی از طریق پورنو درآمد کسب کند، پیش از اینکه بتواند در بانک های آلبانی سپرده گذاری انجام دهد، باید منبع درآمد خود را شفاف‌سازی کند.

دسته بندی ها: 



کلید واژه ها: 



در همین رابطه بخوانید



 


ارسال شده در توسط علی
<   <<   6   7   8   9      >

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3