سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

Telegramسخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، تیم دولت جو بایدن در حال فرار و ترک کاخ سفیر هستند.به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: تیم دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال فرار از کاخ سفید هستند.زاخارووا گفت: همه فرار می کنند. به گفته رسانه های آمریکایی، خروج مقامات عالی رتبه از کاخ سفید آغاز شده است. دلیلی که کارشناسان در ایالات متحده از آن نام می برند، خلق و خوی منحط در پس زمینه عدم اعتماد به دولت و شخص بایدن است.زاخارووا با اشاره به این موضوع نوشت: همانطور که مشخص شد، بسیاری طی یک سال خسته شدند. طبق گزارش رسانه های آمریکایی، مشاور ارشد بایدن در روابط عمومی سدریک ریچموند در حال بازنشستگی است و جینا مک کارتی مشاور ارشد آب و هوای بایدن قصد دارد آنجا را ترک کند.به گفته وی، رسانه های آمریکایی همچنین می نویسند که جان کری، فرستاده ویژه ایالات متحده در امور تغییرات آب و هوایی در حال فکر کردن به این موضوع است که این کشتی را قبل از پایان سال ترک کند یا خیر.وی افزود: آنچه در خصوص هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، می گذرد و من علاقه ای برای نوشتن ندارم. فقط یک مهاجرت دسته جمعی وجود دارد. روسای ستاد، سرویس مطبوعاتی از ده ها کارمند کلیدی که قبلاً ترک کرده اند، الگو خواهند گرفت. چپ

 


ارسال شده در توسط علی


 بسم الله الرحمن الرحیم-  نظریات شخصی است- جنابی که هز حضرت اقای پرستوپی  رحمت الله علیه میگوی  رابطه شما با حضرت  اسوه  مومن طاق سردار دل ها جناب اقای قاسم سلیمانی چیست ؟؟ وراجه به حقوق بشر چرااقدام نمکنید  حق نداری بنام هویت ایرانی  گفتمان کنی بگو من جزو اوباشان سیا هستم درخرابه شده لوس انجلس نوکر ترامپ وگارد اقای اوبامای حقه باز  تو  وحقوقبشر چهرا رابطه ایدارد شب تاصبح مست هستی یک بارهم نماز نخواندی  شعورت از یزید هم کمتر است اقلا  نقش عمروبن عاص را باز کن نه ابوجهل



ارسال شده در توسط علی

بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- انشاالله بزودی تبریک الهی خواهد رسید- با همین دست فرمان بایدجلو رفت- دراینماه مبارک انرا درخواست کنید وبدستورات عمل کنید


ارسال شده در توسط علی

بسم الله  الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-در دانشگاه لندن یک رشته جدیدی - بنام رشته درخقیقت صلح سازی  ایجاد کرده بودند- بیان میشد بشر یکی از شهوات بسیار نیرومند برتری پیدا کردن بر دیگران است درتمام ابعاد درحقیقت دیگران رابرده خود کند لذت بیشماری دارد وعلت جنگ است این  لذت اساسادرحیوانات است انسان که از حیوان منشعب شده است این خصلت باخود دارد هنوز  پپشرفتنکرده است از ان فاصله بگیرد وهیمن امر علت جنگ ها درست مانند مثلا بازی فوتبال است که اگرشکست خورد بیان میکند دفعه بعد برنده خواهدشد وتنها راه ان وحدت بر امام الهی است واگراز ان جداشد وارد همین معرکه خواهدشد تادمیدن درصور ادامه پیدا میکند- واساسا عقلانی نیست بستگی به احساسات دارد درحدیث است که تمدن ازطرف شرق به غرب میرود ووحشی گری هم از شرق به غرب میرود ونهایت ان امریکا است بیجهت نیست که امام راحءل علیه السلام  امریکا شیطان بزرگ نامید-بعداز جریان اتش زدن درب منزل خانه حضرت علیه السلام وبستری ایشان قبل از ان ان عظمت الهی درمسجد فرمودند اگر به رهبری علی علیه السلام که شمارا ببهشت میبرد بدون انکه زحمتی حتی خاری به پای شمابرود نپذرید  به درک من اوباش میشوید وهمدیگر زمانی که درقدرت هستید میکشید هنوز ضعف هائی دارید که مداوا نشده است وباسر به زمین میخورید- نمیتوانید وضعیت جامعه را کنترول کنید از اختیارشماخارج است ودرحقیقت خودشما یک پای فساد است- کم کم اقایان احساس کردند مردم سئوال میکنندکارمادرست بوده است ویا نیست وطرفداران حضرت علی علیه السلام میگویندبرخلاف دستورپیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم عمل کردید خواستبرای دلجوئی وبعدهم بگویند ان عظمت مارابخشید وتائید کرد  به نزد ایشان بروند البته عامل اصلی اقای ابوبکربود- ایشان بااقی عمر رفتند  وحضرت فاطمه سلام الله علیها وصلواته الله علیهاروی گرداند- وفرمود  از پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- نشنیدید-که فرمودند رضایت فاطمه سلام الله علیها رضایت الهی است ونا رضایتی حضرت فاطمه صلواته الله علیها  ناخشنودی وغضب الهی است اقای ابوبکر بشدت گریه کردوعذر خواست جناب اقای عمر محکم برران ایشان زد وایشان ساکتشد وگفت وقت تنگ است وموقع نماز است وبیرون امدند از قول خود اقای عمرنقل شده استکه بهاقای ابوبکر گفت چرا احساستی شدی ایک دخترنوجوان ترسیدی- یعنی دین بر اساس  عقل نیست بر اساس احساسات است هرچه حسن کندمطابق ذائقه ودرک شخصی است ان درست است وجوانان چیزی درک نمیکنند ونبیاداز انها ترسید بخصوص خانم ها- فرهنگ جاهلیت همین استدرحالیکهاین حدیث اثبات میکند حضرت فاطمه سلام الله علیها وسیله الهی است درواقع امام است ولی حال بخاطر بعضی مصلحت ها خودرا کنار میکشد سن وجنس مطرح نیست انها چه میکردند با امامت امامجواد علیه السلام ویا امامت ام الزمان علیه السلام که درزمان طفولیت وکودکی به امامت رسیدند امامشدنسن جزو اصول ان نیست اینها بخوبی اثبا میکنندکه اهل جنگ هستند واحساسات عامل درک وفهم ورای انها است اخیرا قابل درک است که امریکا میخواهد به پیروان خود وحدت بدهدوباهم همکاری کنندوشرق را منزوی کند از جریان اوکراین درس اموخته است این اوکراینی عزیز از نژاد معزز ومکرم لر ما اندکی درس یادبگیرنند




ارسال شده در توسط علی

 بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات  شخصی است- دیدگاه امریکا-ادر طالب‌زاده، فعال رسانه‌ای نزدیک به حکومت ایران، که در ماه‌های اخیر درگیر «عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون» بود، فوت کرده است. او در روزهای اخیر با تشدید عوارض بیماری‌اش در بیمارستان بستری شده بود.
نام آقای طالب‌زاده که در زمینه تبلیغ شیعه در کشورهای دیگر و برگزاری کنفرانس‌ها و جشنواره‌های ویژه «محور مقاومت» فعال بود، در پرونده‌هایی چون جذب جاسوس از شهروندان آمریکایی نیز به چشم می‌خورد.
او که پایه‌گذاران شبکه افق صداوسیما محسوب می‌شود، در طول فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی خود حاشیه‌های بسیاری آفرید که ادعای ساخت کرونای مخصوص ایرانی‌ها که توسط رهبر جمهوری اسلامی نیز تکرار شد و ماجرای کاترین شکدم از جمله این ماجراها بود.
 
بیشتر در این باره:
منبع ادعای خامنه‌ای درباره کرونای مخصوص ایرانی‌ها کیست؟

آقای طالب‌زاده که اعتقاد داشت ویروس کرونا ضد اسلامی است، اسفند سال گذشته در یک برنامه تلویزیونی از همکارش علی کرمی دعوت کرد و آقای کرمی در این برنامه گفت احتمال دارد آمریکا «سلاح نژادی» تولید کرده است که می‌تواند یک نژاد خاص مانند ایران را هدف قرار دهد.
چند روز پس از ماجرا، در سخنرانی نوروزی‌اش دولت آمریکا را به «ساخت ویروس کرونا» متهم کرد و گفت: «گفته شده که یک بخش [ویروس کرونا] برای ایران بالخصوص تولید شده است. با استفاده از آشنایی‌های ژنتیک ایرانی که از وسایل مختلفی به دست آورده‌اند، این بخش را برای ایران درست کرده‌اند».
نادر طالب‌زاده و علی کرمی سال 95 نیز در یک نشست خبری اعلام کردند بر اساس تحقیقات ده ساله، متوجه شده‌اند که ‌آمریکا ویروس «فان‌وکس» را طراحی و در آب زمزم وارد کرده است.
به گفته طالب‌زاده و کرمی، این ویروس «ایمان و اعتقاد در عبادت را در مسلمان‌ها می‌برد» و هدف آمریکا از این کار، کنترل مسلمانان جهان است.
پس از این ماجرا مسئولان ایرانی اظهارات طالب‌‌زاده را رد کردند و گفتند آب زمرم آلوده نیست ولی این موضوع باعث نشد که او دست از اظهارات جنجالی بکشد.
از دیگر فعالیت‌های گسترده نادر طالب‌زاده، راه‌اندازی همایش‌هایی چون «افق‌نو» بود که با نگاه ضدآمریکایی، تبلیغ شیعه و حمایت از گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به ایران در منطقه فعالیت داشت.
این موسسه با نهادهای امنیتی و نظامی ایران از جمله نیروی قدس سپاه همکاری داشت و به گفته مقام‌های دولت آمریکا تلاش داشت که از میان شهروندان آمریکایی جاسوس جذب کند.
یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌ها مربوط به مونیکا ویت بود که از طریق موسسات تحت مدیریت نادر طالب‌زاده جذب شد و به ایران رفت.
بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، مظنون به لو دادن اسامی جاسوس‌های دوجانبه بخش ضداطلاعات ارتش آمریکاست و ایران بر اساس اطلاعات او برخی از این جاسوس‌ها را شناسایی کرده است.
بر اساس این گزارش مونیکا ویت که مسلمان نیز شده، متهم به افشای نام هشت مامور ضداطلاعات ارتش آمریکاست. او از سال 1997 تا 2008 به عنوان افسر بخش ضد اطلاعات نیروی هوایی آمریکا مشغول به خدمت بوده و پس از آن نیز به مدت دو سال به عنوان کارمند قراردادی برای این بخش کار کرده است.
نادر طالب‌زاده و همسرش زینب مهنا که در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار دارند، سال 90 نیز قصد داشت نماینده مجلس شود و در لیست جبهه پایداری حضور یافت ولی رای نیاورد.
 
بیشتر در این باره:
رابطه «افق نو» با پرونده «جاسوسی یک آمریکایی برای ایران» چیست؟

یکی از جنجالی‌ترین ماجرای زندگی او اما دو سال پیش توسط شاگرد سابقش، حسین دهباشی، فاش شد. بر اساس این روایت، سال 1371 طالب‌زاده همراه احمد جنتی به بوسنی رفته بود.
به روایت دهباشی، طالب‌زاده قصد داشته به بهانه مصاحبه با رادوان کاراجیچ، رهبر صرب‌های بوسنی، بمبی در داخل دوربینش جاگذاری و برای کشتن کاراجیچ، اقدام به حمله انتحاری کند ولی با مخالفت آیت‌الله خامنه‌ای این عملیات منتفی شده است.
آخرین حاشیه سیاسی نادر طالب‌زاده مربوط به پرونده کاترین شکدم، تحلیلگر زن یهودی فرانسوی-بریتانیایی، بود که با برخی رسانه‌های وابسته به حکومت از جمله سایت رهبر جمهوری اسلامی همکاری کرده بود ولی پس از پایان همکاری افشا کرد که قصدش نفوذ در میان محافل رسانه‌ای وابسته به جمهوری اسلامی و سیاستمداران رده بالا بوده است.
کاترین شکدم در طول فعالیت‌های رسانه‌ای خود با ابراهیم رئیسی‌، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، نیز مصاحبه کرد، مصاحبه‌ای که هماهنگی آن توسط نادر طالب‌زاده انجام شده بود.
در سال‌های اخیر گزارش‌هایی مبنی بر اینکه نادر طالب‌زاده توسط «دشمنان» ترور بیولوژیک شده، منتشر شد ولی این اظهارات به طور رسمی رد شد.

 

رادیو فردا
رادیو فردا یکی از بخش‌های رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی است که در تلاش است اخبار و گزارش‌های دقیق و عینی و بی‌طرفانه را با هدف گردش آزاد اطلاعات در چارچوب اصول روزنامه‌نگاری حرفه‌ای به مخاطبان فارسی‌زبان ارائه کند.




ارسال شده در توسط علی

 

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- خبر گذرای  سی بی اس-امریکا- علت سقوط  هواپیمای مصری  پرواز ام-اس-840- از پاریس به قاهره-  مقاما ت مصر  درمرحله نخست بیان کردند در  وسائل قربانیان  اثاری از  مواد منفجره پیدا شده است ولی اخیرا کارشناسان فرانسوی علت نشر اکسیژین از ماسک یکی از خلبان و زدن فندک برای سیگار کشیدن رخ داده است این هواپیما در نزدیکی  جزیره کرت سقوط کرد جعبه سیاه هم صدای نشر اکسیژن و وجود دود را درکابین وهم چنین حرارات زیاد را مشخص کرده است علت حرارت زیاد بخاطر اتش گرفتن اکسیژن نبوده است ئلی بعلت مواد سوختنی  باعث  این امر شده است  خستگی  خلبانان هم  یک  علت دیگر است- مجله ایتالیائی-کوریرر- دلا-سرا تحقیقات دقیق متخصصین فرانسه که بهدادگاه تعین شده تحویل داده است که حاوی 134 صفحه است چاپ کرده است که اشیای هوایپما درته دریا این نظریه بسیار دقیق  کمک کرده است وروشن کرده است

 


ارسال شده در توسط علی

 بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-یالات متحده در سال 2019 سپاه را در چارچوب برنامه فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی، به فهرست گروه‌های تروریستی خارجی اضافه کرد.

پولیتیکو در مقاله‌ای که روز پنج‌شنبه منتشر کرده است، نوشت:«معمای لاینحل، در مورد عنوان تروریستی سپاه این است که این موضوع، از نظر فنی، خارج از محدوده تحریمهای مرتبط با توافق هسته‌ای است.»

ایالات متحده که تحریم‌های متعدد دیگری را علیه ایران اعمال کرده است، از بحث بر سر موضوعاتی فراتر از چارچوب اصلی توافق پرهیز می‌کند، با این حال تهران اصرار دارد که تمام موضوعات باید با هم حل شوند.
ولیتیکو به نقل از یک مقام آمریکایی آگاه می‌نویسد: «موضع ایالات متحده همواره این بوده است که تا وقتی ایران با برداشتن گام‌های موثر، برای کاهش نگرانی‌های امنیتی فراتر از برجام موافقت نکند، واشنگتن نام سپاه را از فهرست گروه‌‌های تروریستی خارج نخواهد کرد.»

این مقام آگاه همچنین گفته است: «این موضع به ویژه با تداوم تهدیدهای سپاه در منطقه علیه آمریکایی‌ها تغییر نمی‌کند. دولت بایدن، در داخل آمریکا نیز با مقاومت سیاسی هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه مواجه است تا سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی نگه دارد.»- افراد پاگاه امریکائی در منطقه درحال سیگار کشیدن ومشوروب خوردن  ومواد زدن هستند- امریکادارد تهدید میشود  حیات انها فقط به بیست دقیقه نیاز دارد- کره جنوبی هم  پول ایران  را گر بدهد  ازمایش اتمی ممکن است از یک ماه تا یکسال بعقب بیافتد- قای بلینکن در بخشی از پاسخ خود بار دیگر با تاکید بر اولویت وجود توافق در مقایسه با نبود آن کرد و‌ گفت: «ابتدا در مورد توافق هسته ای با ایران، این مساله‌ای است که ما هنوز منتظریم ببینیم آیا می‌توان به یک توافق دوجانبه دست یافت یا خیر. و این را هم بگویم که این مساله دیگر یک تمرین فرضی نیست چون دیده‌ایم که شرایط تحت وجود توافق و یا بدون ان چگونه بوده‌. و می‌توانم بگویم که از زاویه منافع آمریکا و امنیت آمریکا، واضح است که وجود توافق بهتر از نبود آن است.» وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد این مساله نه تنها در ارتباط با برنامه اتمی ایران، بلکه در ارتباط با اقدامات بی ثبات کننده و خطرناک تهران صدق میکند، زیرا از تاریخ شروع مذاکرات اتمی در 2012 تا 2018 که دولت پیشین از برجام خارج شد، هیچ حمله‌ای علیه آمریکا در منطقه نبود، اما از تاریخ خروج آمریکا از برجام و قراردادن سپاه در لیست تروریستی این حملات آغاز شد.


ارسال شده در توسط علی
<      1   2   3   4   5   >>   >

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3